rstava Skrevet Januar 19, 2016 Share Skrevet Januar 19, 2016 320ia bensin 2005mod. Da dama skule starte bilen kom det et skikkelig smell, jeg hørte det helt inn i huset. Smellet kom før hun tok av håndbrekk og sette den i gir. men ca 10 sec etter den var startet. ingen feilmeldinger, men når jeg kjører rolig at og fram på tunet hører jeg en slaks klunkelyd, nesten som noe er løst. Det er ca 4- grader ute nå, men bilen har vert i bruk tidligere idag, noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstava Skrevet Januar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2016 Fant utav det, det viste seg og være en knekt fjør fremme. hvordan i alle dager dette har skjedd akkurat under oppstart er vanskelig og si, det er jo ikke det første du begynner og feilsøker på, og med mye snø var det ikke så lett og se at den var blitt litt laver, men fant utav det Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Januar 21, 2016 Share Skrevet Januar 21, 2016 Relativt mange som opplever brudd i fjæra enten i lav fart eller helt stillestående. Litt rart med det der, men heller det enn at det skjer på motorveien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå