Gå til innhold

bmw 635 csi 87 mod


nykomling
 Share

Anbefalte innlegg

Etter ett halvt liv med amerikansk bil har eg fått meg ein ganske fin 87 mod 635csi(us versjon)import,så gratis og regge i 2017,

tenkte og gjøre den så og si strøken,lurer på hva som er re ell verdi på ein sånn bil mm,tips info te deler mm da eg har lyst påmanuell kasse i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reell verdi er umulig å si før vi vet mer om bilen og får sett bilder av den. Det kan være alt fra ti tusen til en halv million. Men prisene er på vei opp, og deletilgangen på vei ned. Sleng ut bilder og mer info da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan bli verdt en hel del, at det er us import vil i mine å mange andres øyne dra ned verdien noe, så kan være lønnsomt å vurdere å bygge om til eu fangere osv ( å det ser jo veldig veldig veldig mye penere ut spør du meg) 

 

men uansett, flotte biler, sleng ut et par bilder da vel ? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de kan bli verdt en hel del, at det er us import vil i mine å mange andres øyne dra ned verdien noe, så kan være lønnsomt å vurdere å bygge om til eu fangere osv ( å det ser jo veldig veldig veldig mye penere ut spør du meg) 

 

men uansett, flotte biler, sleng ut et par bilder da vel ? :smile:

Tenkt og bygge om te europeiske fangere etc ja,bilder kommer.Men når eg sier så og si strøken bil så tenker eg pris verdi om eg gjør den 100%.Og åssen er disse og selge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å si uten å vite noe mer om bilen.

f.eks KM stand har mye å si, om den er omlakkert en eller flere ganger.
Type interiør osv osv...

 

Bare vær obs på at er det mye å gjøre vil du i alle fall aldri få igjen pengene du bruker. (om det er for å pusse opp å selge)
Alt som er av stål deler koster flesk å kjøpe. så er det rust som må tas i skjermer / innerskjermer så bør du ha godt budsjett.. her koster det 8-12K pr del innerskjerm / ytterskjerm og litt mindre for de mindre delene da.  bare de 3 delene i stål i fremfanger er over 13-14K  ca 3500pr hjørne og 6200,- for senter...
en del interiør deler får du ikke tak i alle farger f.eks..

 

Ellers har ikke jeg merket noe til at det er dårlig med dele tilgang på disse.
kjøpt masse nytt jeg som har kommet relativt rask 5-10 dager, men det er jo ikke billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med grom bil. Regner med det er mye utstyr på denne siden det er en US utgave.

Er veldig mye utstyr på den og interiøret er så og si strøkent,litt rufs på utsia men trur skal klare det med utskyggng og polering.bilder kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 21.1.2016 at 8:37 AM, Tyggern said:

Det er ikke mulig å si uten å vite noe mer om bilen.

f.eks KM stand har mye å si, om den er omlakkert en eller flere ganger.
Type interiør osv osv...

 

Bare vær obs på at er det mye å gjøre vil du i alle fall aldri få igjen pengene du bruker. (om det er for å pusse opp å selge)
Alt som er av stål deler koster flesk å kjøpe. så er det rust som må tas i skjermer / innerskjermer så bør du ha godt budsjett.. her koster det 8-12K pr del innerskjerm / ytterskjerm og litt mindre for de mindre delene da.  bare de 3 delene i stål i fremfanger er over 13-14K  ca 3500pr hjørne og 6200,- for senter...
en del interiør deler får du ikke tak i alle farger f.eks..

 

Ellers har ikke jeg merket noe til at det er dårlig med dele tilgang på disse.
kjøpt masse nytt jeg som har kommet relativt rask 5-10 dager, men det er jo ikke billig.

Da utfordres du herved til å finne en slik framfanger som på dette bilde. Jeg har prøvd i mange måneder, men kanskje du fikser det??

 

dSnJYSY.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, ArneR. skrev:

Da utfordres du herved til å finne en slik framfanger som på dette bilde. Jeg har prøvd i mange måneder, men kanskje du fikser det??

 

dSnJYSY.jpg

Jeg har funnet alle tre delene til deg før også jeg på ebay, men du syntes det var for dyrt.

men det er bare å bestille nytt. Fra f.eks koed.

http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E24/Cou/628CSi/ECE/L/All/19820600/51/15/1/51_0493/

nr1. 2 og 3 :)

men det koster flesk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, bmwtussan skrev:

Er vel egentlig ikke fangeren han er ute etter. Det er vel blekket under fangeren som han trenger for og feste en Alpina spoiler han har. (Hvis jeg husker riktig.)

På de gamle fangerne er dette en hel stål del, med eller uten tåkelys.

Den ser slik ut.
628csi_bumper_center.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle hørt på deg Tyggern når du la ut de delene forrige gang hehe. Men da trodde jeg ikke det skulle være vanskelig å skaffe deler. Så feil tok jeg. 

Var ganske høy pris på de nye delene ja, men de finnes i hvert fall. Hos Bavaria var de utgått sa de.

Så da er det i det minste håp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...