E90magdi Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Hei, har nettopp kjøpt meg min første BMW, en E90. Jeg tenkte å kanskje sote rutene på den, men jeg lurte litt på hvilke ruter som er lovlig å sote? Hvor mye % sot som ser best ut på E90? Og ca. Pris på soting av lovlige ruter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Alt utenom frontruten og de fremste siderutene kan sotes lovlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 22, 2016 Share Skrevet Januar 22, 2016 Og det gjelder alle biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krika Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Alt utenom frontruten og de fremste siderutene kan sotes lovlig. Er det "de fremste siderutene" som er regelen? F.eks Renault Espace har et mindre vindu mellom fremdørene og frontruta, er det da lov å sote vinduet i framdøra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Kan jeg ikke tenke meg. Man kan si at ingen vindu foran B stolpen skal sotes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 23, 2016 Share Skrevet Januar 23, 2016 Ja, det er vel mer korrekt å si at ingenting foran B-stolpen kan sotes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå