demented-genius Skrevet Januar 25, 2016 Share Skrevet Januar 25, 2016 Hei Jeg må gå til investering av nytt batteri til bilen. En X5 3.0 xdrive 11mod. Noen som vet hvor jeg får det billigst? Jeg lurer også på å gå for et som er større en det som er der originalt. Noen som har erfaring med det? Takker for hjelp:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 26, 2016 Share Skrevet Januar 26, 2016 Du kan kjøpe batteri fra feks Biltema, de har 4 år garanti på sine AGM batteri. Du kan også sette inn større batteri, bare husk at batteri skifte må enten registreres og evt kodes, om man skifter størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demented-genius Skrevet Januar 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Januar 27, 2016 Takker for svar. Jeg ser at Biltema batteriet som er aktuelt har litt andre dimensjoner enn det som er der orginalt. Er det noen som har erfaring med å bruke det? Jeg har også et Carly adapter som jeg regner med går greit å kode inn biltema batteri?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 28, 2016 Share Skrevet Januar 28, 2016 Jeg hadde Biltema i min forrige E39 uten problemer. Dimensjonen må du kanskje vurdere selv, men som oftest går det fint med en liten endring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå