rago Skrevet Januar 29, 2016 Skrevet Januar 29, 2016 Jeg plages med risting i ratt når hastigheten overstiger 90 km/t. Dekkene er blitt avbalansert og ristingen er både på sommer og vinterdekkene. Det rister ikke under nedbremsing. Hadde bilen på Firehjulskontroll hvor verkstedet plagdes mye med å få innstillingene rett. Jeg har ikke så mye greier på hva de ulike verdiene kan forårsake. Legger ved de to utskriftene jeg fikk de to gangene bilen var inne. Den siste er tatt 20. Juli og er slik for og bakstillingen er innstilt nå. Legger ved utskriftene og lurer på om dette kan forårsake ristingen. Verkstedet klarte ikke å få alle innstillingene innenfor verdiene som de skal være.
CrZyWiz Skrevet Januar 29, 2016 Skrevet Januar 29, 2016 Det har ingenting med ristingen din å gjøre. Sjekk bakre bærearmsforing du, ikke unormalt på E46 med nevnte risting.
rago Skrevet Januar 31, 2016 Forfatter Skrevet Januar 31, 2016 Hele forstillingen med alt av foringer ble byttet for 10 000 km siden. Ikke lett å bli klok på hva som kan forårsake dette.
TRF Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 (endret) "Hele forstillingen med alt av foringer ble byttet for 10 000km siden". Du har 2 foringer i forsillinga, thats it (med unntak av stab foringer). Er delene originale, eller billigste du fant? Er felgene rene og pene? (ikke snø eller sand inni dem)? Endret Februar 1, 2016 av TRF-Racing
rago Skrevet Februar 1, 2016 Forfatter Skrevet Februar 1, 2016 Bakre bærearmsforing er Meyle, resten er Febi Bilstein. Skal vell være kurant. Tenker at det kanskje kan være den lokale bensinstasjonen som selger dekk som har avbalansert dekkene noe dårlig, men rart hvis de har gjort det på både vinter og sommerdekkene.
TRF Skrevet Februar 1, 2016 Skrevet Februar 1, 2016 Back to basics. Ren overflate mellom felg og skive. Ren overflate mellom skive og nav. Felger korrekt avbalansert. Dersom det for satt rister så er hjuloppheng neste. Febi er forøvrig noe skikkelig ræl.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå