havardfred Skrevet Februar 11, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 11, 2016 Ser nå at jeg har jo ikke elementer i hattehyllen alikevell... Må nok trekke ledninger fremm til subene under setet? Trenger jeg fortsatt høy til lavnivå konverteren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2016 Forsterkeren har både inngang for høy og lavnivå signaler, så da slipper jeg vell konverteren uansett? Men skal signalene fra suben under setet kobles på høy eller lavnivå på forsterkere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 (endret) 20 hours ago, havardfred said: Ser nå at jeg har jo ikke elementer i hattehyllen alikevell... Flaks for deg, da slapp du merarbeid! Høyttalere bak i E9x er høypassfiltrert fra HU/forsterker så du hadde fått lite bass av å kople deg på der. Og du skal kople på høynivå-inngang på forsterker. Endret Februar 12, 2016 av OveN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 14, 2016 http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=688957 tenker å kjøpe denne. Må jeg bruke konverter da hvis jeg tar signsler fra subene under setet? Kan jeg bare ta fra den ene suben under setet? Hvor er det greiest å koble meg på under setet? Og hvilken av inngangene på forsterkeren skal jeg koble det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa97 Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Jeg har brukt høy-lavsignal adapter på min e91 til to 12 tommere. Henta signal fra sub under førersetet. Jeg klipte bare av kablene som gikk til suben, og brukte wago til å koble videre til adapteret. Funker som bare det Husker jeg riktig står det low - level input eller preout der du skal koble fra adapteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
havardfred Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Har fått det til nå, hadde inngang for både høy og lavnivå signaler på forsterkeren, så slapp den adapteren... Funker fint nå hvertfall👍🏻 Larsa97 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå