Gå til innhold

BMW 530D vurderes selges/byttes


Henriette93
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. 

Vurderer å selge eller bytte bilen. Aktuelt bytte er eventuelt kun e46 320D eller 330D. 

Bilen har fått en del nye slitedeler det siste året, og er påkostet mye. Olje og filter er byttet for et par tusen km siden. Olje og filter har blitt byttet hver 10. tusen km av meg og de to eierne før det. Motoren er sterk og sprek, optimert software til 235/240 hk og 480nm. 

Se finn annonse: http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70005129&fks=70005129

 

05_429029953.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, Shattered skrev:

Har en 320d i vestfold om det er av interesse.  Sjekk signaturen min for mer info ;) 

Edit; vises ikke på mobil vel å merke 

Den tråden der var vel kanskje ikke den beste reklama for bilen din men :P

Jeg er egentlig interessert i facelift, og ikke minst m-sport iallfall utvendig.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, nei, er vel i grunnen ikke det ::lol: enkel fiks hvis man har hode (og verktøy) som funker fint :P

Facelift er oppskrytt (i hvert fall om man ikke bryr seg om hvordan bilen ser ut), da jeg kjøpte denne ville jeg ha en bil det ikke er så farlig med :P Men når (ikke om) jeg skal ha e39 igjen skal det være facelift :P 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Shattered skrev:

Haha, nei, er vel i grunnen ikke det ::lol: enkel fiks hvis man har hode (og verktøy) som funker fint :P

Facelift er oppskrytt (i hvert fall om man ikke bryr seg om hvordan bilen ser ut), da jeg kjøpte denne ville jeg ha en bil det ikke er så farlig med :P Men når (ikke om) jeg skal ha e39 igjen skal det være facelift :P 

 

Jeg bryr meg absolutt om hvordan bilen ser ut :P Men nå er jo ikke min e39 facelift heller da, bare satt på facelift-lykter :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...