powerfulglenn Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 1 time siden, Freakshow skrev: btw! noe interiør bilder hadde gjort seg Beige skinn er ikke noe pent😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 7 timer siden, gullsakar skrev: Har du planer om å blende egr? Jeg går å vurderer å gjøre d. Kan det være så forbanna enkelt å bli kvitt den drittventilen så frister det mye. Er ikke verre enn det, nei. Tenker å gjøre det på min 520D også. Angående EU-kontroll så vil det vel slå ut på utslipp eventuelt, ikke utseende. Men tar jo 5 min å sette på EGR igjen eventuelt da. Og i gjengjeld går motoren kaldere, bedre, renere, og sikkert litt mer økonomisk også gullsakar reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2016 7 timer siden, gullsakar skrev: Grattis:) Geniale biler. Fikk ordna meg selv en for en liten mnd siden. Har du planer om å blende egr? Jeg går å vurderer å gjøre d. Så denne videoen på tuba: Kan det være så forbanna enkelt å bli kvitt den drittventilen så frister det mye. Lurer bare på om et trent øye vil kunne se det på eu kontroll. hei du! Jeg har bare kobla ut vakum slangen imellom tiden, men ja skal kjøpe en sånn EGR erstatter Men du har vell 03? Da burde du ta av de swirflapsa og blende dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Februar 19, 2016 Share Skrevet Februar 19, 2016 5 timer siden, powerfulglenn skrev: hei du! Jeg har bare kobla ut vakum slangen imellom tiden, men ja skal kjøpe en sånn EGR erstatter Men du har vell 03? Da burde du ta av de swirflapsa og blende dem Ja det må jeg. Jeg har nettopp oppdaget en lekk under der allikevel så det er ikke noe å tenke på. Bare få blenda dem. jeg skal få dradd av vakuum slangen jeg også i mellomtiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 20, 2016 Share Skrevet Februar 20, 2016 On 18.2.2016 at 23.41, powerfulglenn skrev: Beige skinn er ikke noe pent😂 er det jo det! bare alt annet er sort så er beige skinn veldig pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Februar 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2016 Hmm🤔 Skal ta bilde og legge ut jeg👌 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 En liten oppdatering! Nå har jeg rasa turboen! Så har kjøpt meg en større turbo og skal bestille noen dysespisser sånn at jeg får mer sprut av motoren ☺️ Så nå kommer den sterkere tilbake 👌🏻☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Du klarer alt du Glenn Får håpe ikke nye turboen raser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Haha, den har gått veldig lite😂 Så neste som raser nå er kassa pån og da blir det manuell😍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 Høres ut som du idiotkjører bilen for at ting skal ryke, haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 25, 2016 Forfatter Share Skrevet April 25, 2016 Eh nei?☺️ Men bilen har gått langt og jeg skal ha mer hk😂 Så er en begrensning på hva en automat kasse tåler😂 Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 530D kassa tåler en del den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 9 timer siden, Gabz skrev: 530D kassa tåler en del den da er ikke mye orginal kassene tåler faktisk derfor de fleste kjøper overhalt/forsterket kasse 250/5-600nm er vel i overkant faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet April 27, 2016 Forfatter Share Skrevet April 27, 2016 kjøper manuell kasse tenker jeg så slipper jeg det surret :)vurderer 6 trinns og kanskje en diff med brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 17 minutter siden, powerfulglenn skrev: kjøper manuell kasse tenker jeg så slipper jeg det surret :)vurderer 6 trinns og kanskje en diff med brems hente fra e46 330d eller e60/61 530D? hvordan mellomaskel og diff blir det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå