E39Martin Skrevet Februar 11, 2016 Share Skrevet Februar 11, 2016 (endret) Da ble det så jeg og endet opp med en E39. Min første bil var en Peugeot 406 2000mod me 2.0Hdi motor på 110hk, som jeg fikk av min morfar. Den første vinteren endte det med kræsj og bilen fikk mange skader, men etter en vinter reparasjoner var den på veien igjen. Den bilen varte ut sommeren pga hard kjøring og mye herjing. E39'en kom til salgs der jeg bor og jeg synes det er en milepæl i ett liv å kjøpe seg egen bil, dessuten hadde den mye utstyr, lite rust og en sterk motor med nok HK. Bilen er en 1998 528I som jeg er tredje eier på. Den har ikke vært vinterkjørt før i år og er i nokså original stand. Fargekode er 317/5 som jeg trur er Orient Blue Metallic Planer for bilen er: -Sorte nyrer Check -Felger Check -Senkesett Check -Mtech framfanger Check -Mtech bakfanger Check -Supersport eksos -Hella facelift lykter Check -Powerflex -Sorte intreør lister Check -Shadowline Check -Muligens M50b25 innsug og S52B32 us cam Legger ved noen bilder av første uken me bilen: Endret Mai 29, 2016 av E39Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 12, 2016 Share Skrevet Februar 12, 2016 Så fin ut denne Flere bilder? Følger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Fyr på med mer bilder ja 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Du får behandle denne bilen bedre da😊😊 E39Martin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2016 Har ikke så mange bilder nå da bilen er i vintermodus med orginale 15" med ballongdekk Skal samle opp deler nå i vinter som coilovers, powerflex, dekk og hjullager. Så skal jeg skifte alt i samme slengen, da jeg får låne ett hobby-verksted:) På ett av bildene prøver jeg 19" M5 felger før jeg kjøpte Rondell:) De andre er med en kompis sin 520D. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 Da drømmefelgene kom til salgs i oslo måtte jeg slå til. De var nypolert og nesten i perfekt stand, eneste minus var at de var 7,5T unna og uten dekk. Men etter flere måneders leiting etter noen i så god stand måtte jeg bare slå til. Jeg har også kjøpt noe for å polere opp felgene med når de begynner og oksidere. Kjøpte da prickbort og swissvax pneu i samma slengen Fikk spacere i gave fra min svigerfar for å ha på bakfelgene, og skal kjøpe meg 20mm for å ha på fram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Gratulerer med fint eksemplar av D58 Er mye shabby der ute for tiden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 15, 2016 1 minutt siden, Gabz skrev: Gratulerer med fint eksemplar av D58 Er mye shabby der ute for tiden.. Takk:) Hadde selfølgelig muligheten til å kjøpe noen til 4000 med dekk, men for meg så var det ikke værdt det å kjøpe misbrukte felger;) Da brukte jeg heller noen tusen til på nesten perfekte:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 15, 2016 Share Skrevet Februar 15, 2016 Viktig det Skal snart begynne å jakte disse selv! Bare ordne anlegg først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2016 I garasjen ligger m-tech fangeren som jeg bestilte fra Trolltuning, den skal lakkeres mot sommeren. Grunnen til at jeg venter er at jeg ikke vil ødelegge den om vinteren, og jeg håper på å ha kjøpt m-tech bakfanger til da. Har også to bakdekk liggene som jeg fikk til jul. 245/35zr18 på 10". Skal ha 215/40zr18 på 8,5" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 16, 2016 Share Skrevet Februar 16, 2016 flott vogn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2016 (endret) Hei igjen! Da jeg ikke har 16*9 skjærm i min bil tenkte jeg å kjøpe det. Har tenkt på avin avant 2 eller dynavin n6 eller lignende med aux og bluetooth som passer uten ramme. Jeg lurte på om det er noe jeg må passe på når min bil har DSP, har hørt det er andre måter for biler med det? Takk for svar Endret Februar 24, 2016 av E39Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 Noen som har m50b25 innsug for trimming av m52b28 å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 25, 2016 Share Skrevet Februar 25, 2016 Lå en i E39 Norge-gruppa på Facebook her om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Februar 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2016 1 time siden, Gabz skrev: Lå en i E39 Norge-gruppa på Facebook her om dagen Ja, veit :/ Men han svarte aldri på face... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå