ErRihm Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Fin bil, blir bra med senk Moderat senk eller blodsenk? Lakken du har orientblau. Har dunkelblau på min, og den er uten metallic. Bare gjetting, men vil tro at Dunkelblau er basefargen før metallic (og nyanser) blandes i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 4, 2016 Forfatter Share Skrevet April 4, 2016 1 time siden, ErRihm skrev: Fin bil, blir bra med senk Moderat senk eller blodsenk? Lakken du har orientblau. Har dunkelblau på min, og den er uten metallic. Bare gjetting, men vil tro at Dunkelblau er basefargen før metallic (og nyanser) blandes i? Takk! Skal prøve me 30mm først å se hvordan det blir, så mye telahiv der jeg bor:) Tror du har rett angående basefargen, da bilen min endrer farge i forskjellige sollys, fra blå mettalic til blå lilla:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Liten update: Bestilt meg modul fra Tyskland til Us blink, og nye koblinger så M-fanger passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 12, 2016 Forfatter Share Skrevet April 12, 2016 Noen som kan fortelle meg hva jeg må flytte over fra gammel demper til Coilovers? Er det bare tårnlager fram, og tårnlager + noe skiver osv bak? eventuelt legge ved bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Bestilte meg us modul fra tyskland, som kom i forrige uke og prøvde å montere den i helga. Tok + fra tenningslås som går med en kabel til en to-polet bryter, fra bryteren går + ut til begge modulene med rød kabel, svart kabel fra modul jordet jeg i front av bilen. Hvit kabel fra modul går til + fra bil, blå går til + på blink, akkurat som tegningen viser som kom med modulen. Da jeg skulle teste begge funket det perfekt på sjåførside, med forksjellige lysstyrker på us, men på passasjerside gikk us blinken på sideblink, pluss at skiltlys begynte og flimre og det kom opp feilmeldinger i dash. Noen som har peiling på hva som har skjedd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Her er bilde av hvordandet ble halvveis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Fredag i forige uke kom Mfangeren bak som jeg bestilte fra trolltuning, bra passform på den å. Igår skulle egentlig senk komme, men siden ingen var hjemme ble den fraktet videre. Skulle egentlig vaske bil da jeg bestemte meg for å gjøre klar bilen til senking, fjernet alt av bakseter og solskjerming. Min bil har DSP og solskjærm som gjør det litt verre å komme til skruene på toppen av demperen, men var ikke vanskelig. idag har jeg levert bilen på verksted å di sier at jeg kanskje får den igjen på fredag, heldigvis fikk jeg senk idag så jeg har noe å se på Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 27, 2016 Share Skrevet April 27, 2016 Niiice! Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 5, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 5, 2016 Har da fått montert, Mfangere bak og fram, lakkert shadowline og montert coilovers😍 Ble mye bedre å kjøre i svingene uten å miste komfort. desverre kjørte jeg på Elg samma kveld som knuste bakrute og ødela speilet.... skal på høggern imra å hente deler😇 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 6, 2016 Mer bilder 😇 Lakkert shadowline med plastidip Trur jeg skal montere ett gull klistermerke (StanceNation) midt i ruten nederst👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2016 Mer bilder👍🏻🚙 530da og 528ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 (endret) Hjelpet kompis med å senke sin e39 idag, stoor forskjell på touring:) Løstnet skruer Fjærnet lenkearm løstnet demper lett å få ut gjikk nesten glat med en fjærklemmer old vs new👌 uten luft på denne touringen fått byttet til supersport bak å Færdig😍 Endret Mai 23, 2016 av E39Martin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Ble jo veldig bra det her! E39Martin reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 8 minutter siden, Gabz skrev: Ble jo veldig bra det her! Jo takk, fornøyd begge to nå:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39Martin Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 Siden bilen min snart skal inn på EU bestemte jeg meg for å se om grunnen til SRS lampa var en kabel under setet. Endte opp med å ta ut begge for setene og reingjøre under dem siden det fortsatt er igjen glass etter møtet med elg. Desverre var det ingen kabler som manglet/var løs så lampen lyser enda :/ Blir å få godkjent senk neste måned og EU måneden etter, skal egenlig på EU nå i mai, men har ikke råd grunnet det elgen ødela Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå