Gå til innhold

Min 528 E39

E39Martin
 Share

Anbefalte innlegg

Fin bil, blir bra med senk :-D  Moderat senk eller blodsenk?

Lakken du har orientblau. Har dunkelblau på min, og den er uten metallic. 

Bare gjetting, men vil tro at Dunkelblau er basefargen før metallic (og nyanser) blandes i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ErRihm skrev:

Fin bil, blir bra med senk :-D  Moderat senk eller blodsenk?

Lakken du har orientblau. Har dunkelblau på min, og den er uten metallic. 

Bare gjetting, men vil tro at Dunkelblau er basefargen før metallic (og nyanser) blandes i?

Takk!

Skal prøve me 30mm først å se hvordan det blir, så mye telahiv der jeg bor:)

Tror du har rett angående basefargen, da bilen min endrer farge i forskjellige sollys, fra blå mettalic til blå lilla:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte meg us modul fra tyskland, som kom i forrige uke og prøvde å montere den i helga. Tok + fra tenningslås som går med en kabel til en to-polet bryter, fra bryteren går + ut til begge modulene med rød kabel, svart kabel fra modul jordet jeg i front av bilen. Hvit kabel fra modul går til + fra bil, blå går til + på blink, akkurat som tegningen viser som kom med modulen. 

Da jeg skulle teste begge funket det perfekt på sjåførside, med forksjellige lysstyrker på us, men på passasjerside gikk us blinken på sideblink, pluss at skiltlys begynte og flimre og det kom opp feilmeldinger i dash. 

Noen som har peiling på hva som har skjedd?

Anleitung_US_Blinker PWM_ANSCHLUSS.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag i forige uke kom Mfangeren bak som jeg bestilte fra trolltuning, bra passform på den å. Igår skulle egentlig senk komme, men siden ingen var hjemme ble den fraktet videre. Skulle egentlig vaske bil da jeg bestemte meg for å gjøre klar bilen til senking, fjernet alt av bakseter og solskjerming. Min bil har DSP og solskjærm som gjør det litt verre å komme til skruene på toppen av demperen, men var ikke vanskelig.

idag har jeg levert bilen på verksted å di sier at jeg kanskje får den igjen på fredag, heldigvis fikk jeg senk idag så jeg har noe å se på ;)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har da fått montert, Mfangere bak og fram, lakkert shadowline og montert coilovers😍 Ble mye bedre å kjøre i svingene uten å miste komfort.

desverre kjørte jeg på Elg samma kveld som knuste bakrute og ødela speilet....

skal på høggern imra å hente deler😇

image.png

image.png

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Hjelpet kompis med å senke sin e39 idag, stoor forskjell på touring:)

image.jpeg

Løstnet skruer

image.jpeg

Fjærnet lenkearm

image.jpeg

løstnet demper

image.jpeg

lett å få ut

image.jpeg

gjikk nesten glat med en fjærklemmer

image.jpeg

old vs new👌

image.jpeg

uten luft på denne touringen

image.jpeg

fått byttet til supersport bak å

image.png

image.png

image.jpeg

image.png

Færdig😍

Endret av E39Martin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden bilen min snart skal inn på EU bestemte jeg meg for å se om grunnen til SRS lampa var en kabel under setet. Endte opp med å ta ut begge for setene og reingjøre under dem siden det fortsatt er igjen glass etter møtet med elg. Desverre var det ingen kabler som manglet/var løs så lampen lyser enda :/

Blir å få godkjent senk neste måned og EU måneden etter, skal egenlig på EU nå i mai, men har ikke råd grunnet det elgen ødela :)

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...