RF91 Skrevet November 3, 2016 Skrevet November 3, 2016 26 minutter siden, danskiii skrev: Et kjapt søk på forumet så kommer det frem en del ang det Eg finne kun det vanlige, altso E30 M3, E36 M3 3.2, compact, Z3 M eller det å lage hylser. E12 nav blir kun nevnt når folk snakka om E21, so ein kan vel konkludera med at det ikkje passa på E30
low'n'slow Skrevet November 8, 2016 Forfatter Skrevet November 8, 2016 Hei har ikke holdt så mye på med e30 så det vet jeg ikke. Tannstang å travers kommer ifra bmw e36. Blir komplett forstilling ifra e36 på bilen 😀 jeg har garasje i arna Danskii 😜 Har jobbet litt med toppen til motoren. Sveiste kjølekanaler. Planert topp og freste ventilseter samt nye ventiler.
danskiii Skrevet November 8, 2016 Skrevet November 8, 2016 Nå, low'n'slow skrev: jeg har garasje i arna Danskii 😜 Jobber foreløpig enda i lonevåg så kjører forbi arna hver dag, må nesten stoppe innom da å kikke!
steinsus Skrevet Desember 27, 2020 Skrevet Desember 27, 2020 Godt nytt år !! Jeg er veldig spent på om det har kommet seg noe videre dette prosjektet egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå