Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er helt riktig, Pussig det der, når fruen knakk sin så hadde bilen stått i 3 uker, siden vi akkurat hadde kommet hjem fra usa(heldigvis kjørte vi min bil til OSL) Så når hun hentet sin så trudde hun bare at den hang på bremsene, så hu la i veg. kom ca 1 km før det var bråstopp, dette var den 20 desember, snødde noe så inni granskauen og kaldt som tusan. midt på riksvegen ut for bytte hjul trodde jeg, men nei der var fjæra knekt prøv og få tak på fjærer 4 dager før jul. That`s not only only but but(Gs reddet meg der). Sorry for off topicen. Så du var kjempe heldig som hadde det liggands. Trur jeg kommer til og passe på når de er 8 år gamle så kommer jeg nok til og bytte uansett, en annen ulempe som har kommet igjen på flere biler dobbel masse svinghjul på manuelle som ryker på rundt 200 k. :???: 

På gs delekatalogen så kommer faktisk riktig fjær opp, og vis den er byggd om så kan du gå ut og inn på nytt slite/servicedeler så kan du endre utsyrskoden og legge inn det som er ettermontert. 

Til TS: Kjøp en bra rustløser gjerne med grafitt eller gassbrenner for skruen(den som klemmer i bunn av demperen) som sitter og holder demperen på plass sitter nok like mye på din som det den gjorde på vår. Samt sjekk tårnlageret, det var skvær gåent. og bytt kjøttbeina/støttestaga på begge sider når du først er igang. :-)

Endret av Sand1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...