Slavearbeider'n Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 (endret) Hallo Jeg sitter å ser på litt dekk til RH Schnitzer felga mine. Felga er 8.5x18 og 10x18 Har sett for meg 215/40-18 eller 215/35-18 foran og 235/35-18 eller 235/30-18 bak. Hvordan går dette medtanke på endring av rulleomkrets? Så var det dette med dekk da. Er jo en gummijungel der ute. men har lest litt om at Nankang dekk er lette å strekke og gir pent strekk. Noen som har noen anbefalinger? Og noen sider utenom dekkonline.com som selger dekk billig og har nevnte dimensjoner. -Slaven- Endret Februar 21, 2016 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Kan ikke gå over 5% av orginal dim, fins rulleomkrets kalkulator ute på nett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Februar 21, 2016 Share Skrevet Februar 21, 2016 Stemmer det med 5%, men dette er jo en grense for hva som er godkjent. Når du kjører på med dekkstrekk så kommer du antaglivis til å ryke på dekkstrekket før rulleomkrets blir et tema (ved en eventuell kontroll der kontrolløren følger STRO-boken). Ellers er det tyrestretch.com som du kan gå inn på for å se hvordan forskjellige strekk blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Februar 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2016 Er helt klar over -+ 5% regelen Mange av de dimensjonene jeg ser etter finnes det få bilder av på tyrestretch.com Derfor hadde jeg håpet av noen hadde noen andre anbefalinger og erfaringer å komme med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå