TommyNgu Skrevet Mars 30, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2016 On 26.3.2016 at 12.44, driftit skrev: Sorry sent svar. Jeg har grått stoff i min sedan. Hva tenkte du? Er det solgt? 😊 Tenkte hvis du hadde gråe skinnseter foran så kunne du kun trengt å kjøpe framsetene, men blir vel litt dumt med skinn framseter og resten stoff Det er ikke solgt nei, har det enda ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Hei, hvor holder du til? Ønsker å kjøpe frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 23, 2016 Share Skrevet Mai 23, 2016 Har du kastet bilen, eller finnes girvelgeren fremdeles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2016 Har kasterstagene til bilen enda ja. Girvelgeren som i selve girspaken eller mekanismen som sitter rett under midtkonsollen tenker du på? Mariuse34 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 24, 2016 Share Skrevet Mai 24, 2016 9 timer siden, TommyNgu skrev: Har kasterstagene til bilen enda ja. Girvelgeren som i selve girspaken eller mekanismen som sitter rett under midtkonsollen tenker du på? Mekanismen som sitter rett under ja. Den som du fysisk velger gir med. Jeg trenger egentlig ikke selve håndtaket, men mekanismen på min bil sliter med å velge D og +/- fordi det mangler en klips der den skal sjalte mellom. Altså denne: Med eller uten håndtak, men med vaieren helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyNgu Skrevet Mai 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2016 15 timer siden, Mariuse34 skrev: Mekanismen som sitter rett under ja. Den som du fysisk velger gir med. Jeg trenger egentlig ikke selve håndtaket, men mekanismen på min bil sliter med å velge D og +/- fordi det mangler en klips der den skal sjalte mellom. Altså denne: Med eller uten håndtak, men med vaieren helst. Den står i bil enda ja, så kan sikkert få prøvd å få demontert den hvis du ønsker den. Skal se om jeg rekker å få fikset det iløpet av helgen evt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 sendte deg pm! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Hvordan er displayet på radio? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå