Conan85 Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Hei, Kan ikke så mye om bil. Holder på å lade batteriet på min E61. Under klistermerkene på batteriet så det ut til å være ventiler, som må skrus opp ved ladding. Når jeg stakk hull i plasten viste det seg å være en slags ventil som ikke kunne skrus opp. Er det noen plass jeg får kjøpt samme type tape som jeg kan klistre over hullet jeg laget? Må vell være en slags tape som puster.. Eller har jeg kødda til hele batteriet? Noen som vet hvilken type batteri som står i E61 til vanlig forresten? Kan velge mellom WET, GEL og noe annet på ladderen.
Otis Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Man trenger ikke å åpne noen ventiler på batteriet ved lading. Det er stort sett AGM som står i bilene.
Conan85 Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Skrevet Mars 7, 2016 Men nå rev jeg av noe tape som var over ett hull som var formet som en stjerne. Er det noe vann i desse batteriene som kan tørke ut nå som jeg tok av denne tapen?
Otis Skrevet Mars 7, 2016 Skrevet Mars 7, 2016 Aner ikke, men kan ikke tro det. Uansett er det bare å sette på en ny tape?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå