many man Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 (endret) Jeg har nå prøvd å koble til min iPhone 5s til iDrive systemet i bilen. Skjønner fint lite. Jeg har multifunksjonsratt og det ligger tilrette for å koble til men får det ikke til. (Kun med AUX) har ikke USB.. Er det muligheter for at det ikke er Bluetooth i bilen? Endret Februar 27, 2016 av many man
Saltkjelen Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Ja, det er muligheter for at du ikke har bluetooth i bilen din.
awt Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Du har nok mest sannsynlig ikke bluetooth nei. Rattet har knapp for dette uansett om du har det eller ei. Tilkoblingen er også for handsfree, og ikke musikk. Om du skriver skiltnummer eller chassisnummer kan man sjekke bilens utstyrsliste for å få et fasitsvar.
many man Skrevet Februar 27, 2016 Forfatter Skrevet Februar 27, 2016 1 time siden, awt skrev: Du har nok mest sannsynlig ikke bluetooth nei. Rattet har knapp for dette uansett om du har det eller ei. Tilkoblingen er også for handsfree, og ikke musikk. Om du skriver skiltnummer eller chassisnummer kan man sjekke bilens utstyrsliste for å få et fasitsvar. Reg nr DL43501 kan du kanskje sende meg utstyrsliste. På pm? Hvis det ikke er mye styr 👍
awt Skrevet Februar 27, 2016 Skrevet Februar 27, 2016 Du har nok ingen form for tilkobling av mobiltelefon dessverre. For å finne utstyrslisten legger du inn de siste syv tegnene i chassisnummeret ditt (KZ00495) på denne siden: www.bimmer.work
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå