tommy_metallica Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Jeg har et problem med blinklyset på høyre side, da det starter og stopper å blinke av seg selv. Det skjer en dag iblant og når det skjer så blinker det konstant, men det kan gå en måned uten at det skjer også. Har prøvd å koble ut batteriet og det koblet det til igjen, og det hjelper som regel, men så kommer det tilbake etter hvert. Har lest at det kan være problem med Lysmodulen eller noe, men håper noen kanskje har et annet svar på problemet. Noen som har en anelse om hva dette kan være? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Er skamlurt å nevne hvilken bil dette er snakk om. Sikkert defekt/ eller delvis blink relé. Sjekk dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_metallica Skrevet Mars 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2016 Ja glemte jo helt det da. Er en Bmw 520 Touring (E39) 2001 Mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bayerfun Skrevet Mars 5, 2016 Share Skrevet Mars 5, 2016 Hei, Var ute for det samme når jeg hadde E39. Etter litt mysing på skjemaer med påfølgende målinger kom jeg frem til at det var korrosjon rundt en motstand i lysmodulen (pga. fuktighet). Jeg loddet den ut, renset printet og loddet motstanden tilbake. Satt også inn kortet med ny conformal coating for å beskytte mot videre følsomhet for fukt/væske. Jeg har en tråd et sted på forumet her som viser prosessen. Det kan selvfølgelig være andre ting som forårsaker dette, men det er egentlig det enkleste stedet å starte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_metallica Skrevet Mars 6, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2016 Ok, da håper jeg det er noe sånn Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_metallica Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 vis jeg kobler fra lcm-en, må den kodes på ny da ? Noen som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Nei, du trenger ikke å kode på nytt ved strømbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy_metallica Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 okay men går det Ann å bytte til en brukt uten å kode eller må denne kodes på nytt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 En brukt må kodes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå