Fabian Knutsen Skrevet Mars 1, 2016 Share Skrevet Mars 1, 2016 Hei, er det noen som har installert bmw scanner 1.4.0 driver på win10 64 bit, som har en liten oversikt over hva som må gjøres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Jeg får det ikke til å virke. Men si ifra om du får det til. Jeg gav opp jeg. Bruker heller det som står i signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 en kompis av meg ordner det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fabian Knutsen Skrevet Mars 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2016 E han inn på forumet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 7, 2016 Share Skrevet Mars 7, 2016 Prøv en av disse trådene. Jeg fikk det til, til slutt. Kjører dette på windows7 64bit. Litt knot og frustrerende å installere men holder man tunga rett i munn, går det greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå