alfegutten Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Hei. Keyless Go virker ikke lenger. sluttet plutselig og nå må jeg åpne ved å trykke på nøkkel, og nøkkel må settes i hullet for å få start. Dette er en X5 2007 mod E70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 Bytt batteri på nøklene, evt så er det lite futt i bilbatteriet (startbatteriet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfegutten Skrevet Mars 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2016 Har byttet i nøkkelen, men når du sier det så slår faktisk dato og klokke ut av og til. Må stilles på nytt etc. Da skal jeg jaggu få sjekket det i morgen 😊 Takk for svar Gorg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 2, 2016 Share Skrevet Mars 2, 2016 (endret) Når det er så lite strøm som at klokke detter ut da er batteriet ditt boss. Om du lader det opp igjen så kan du risikerer at det er tomt igjen timer/natten etter siden mange celler er døde. Endret Mars 2, 2016 av Reef89 alfegutten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gorg Skrevet Mars 3, 2016 Share Skrevet Mars 3, 2016 Har hatt begge symptomer selv. Comfort Access funket ikke, fikk byttet batteri i nøkkelen. Så når det har vært veldig kaldt i det siste har bilen skrudd av noen funksjoner for å ikke miste all strøm på batteriet, så da har jeg måtte lade batteriet. Bør bytte det selv snart Kan ikke utelukke at det kan være en tredje mulighet, men hørtes veldig likt ut alfegutten reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alfegutten Skrevet Mars 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2016 Da har jeg fått splitter nytt batteri på plass. Men fortsatt mangel på komfort access og komfort go. Fått time på Bavaria for diagnose og reprogrammering av nøkkelen. Håper det ordner seg da 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danihverven Skrevet Februar 5, 2018 Share Skrevet Februar 5, 2018 Åssen gikk det med bilen . Fant du feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå