Gå til innhold

Min E87 BMW 116i 2006 med M-Sport


 Share

Anbefalte innlegg

Hei! 

Jeg hiver meg på trenden og legger ut noen bilder av min 116i som jeg kjøpte brukt for to dager siden :-) 

Falt pladask for 1-serien for en stund tilbake, og fikk endelig skaffet meg en. Min første "ordentlige" bil også, da jeg kun har hatt en 96' Golf til 10.000 og en '98 A6 til 20.000 før. 

Synes det er en utrolig lekker bil, men en veldig fin farge :D Har ikke sett mange lignende 1-serier. Var litt bekymret for å gå fra en bil med 2.8 V6 motor med rett under 200 hester, til en 4-sylindret 1.6 liters motor, men BMW'en har overrasket meg. Den er langt morsommere å kjøre enn noen bil jeg har kjørt tidligere, og føles veldig sporty, samt at den drar godt. Kan det være mulig den har en form for M-sport hjuloppheng? Skal se om jeg finner noen morsomme, svingete veier i Oslo-området når jeg får på sommerdekkene.

Litt lite utstyr, men fortsatt et veldig fint interiør, med M-sport detaljene diskret plassert rundt omkring i kupeen. 

Her kommer litt bilder i alle fall :) Det er ikke bilder jeg har tatt, da jeg ikke har kommet så langt enda, men ville jo legge ut da jeg er som en stolt liten unge.

 

bmw5.jpg

bmw6.jpg

bmw1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...