Pittball Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Er det noen i Stavanger-området som har en fungerende luftmassemåler som de er villige til å la meg prøve? Lurer på om min tuller og kunne tenke meg å prøve med en fungerende å se om det er her problemet er før jeg eventuelt kjøper den. Er det LMM som er problemet så er jeg selvsagt villig til å kjøpe til en fornuftig pris. Ta kontakt dersom det er noen som kan/vil være behjelpelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 Ha bilen på tomgang og koble fra LMM'en din. Skjer det ikke noe da så er den ikke helt frisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 (endret) Hei. Jeg har nok luftmassemåler som du kan få teste i Hillevåg. Ser ut som det er toliters motor du har. Jeg mener at jeg skal ha en liggende. Har i alle fall til 2.5 og 2.8 motor. Jeg skal jobbe i morgen, men er nok på verkstedet etter kl 18. Best å ta kontakt direkte på 92 22 65 44. Hilsen Eirik. Endret Mars 11, 2016 av Eirik Viste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå