Mikal Skaala Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 hei. har kjøpt meg noen felger på impulskjøp som vanlig... de er 10" brede på alle 4, bak går det vell fint, ? ET25 kan eg bruke de fremme også ? på min e60 med orginale skjermer. hvilke dekk bør eg ha ? 265/35 på alle 4 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Du vil ikke få på 10" felger foran sånn helt uten videre. Du må i første omgang gå for M5 forskjermer, så må felgene spaces ut (de vil ta i fjærbeinet) og du må ha mye smalere dekk (type dekkstrekk). Bak bør du opp på 275/285 bredde i mine øyne, men det vil nok se rart ut ettersom felgene er i samme størrelse. Ryeng1 her inne monterte en tilsvarende felgpakke med 255/30-20 rund baut for en stund siden (i kombinasjon med M5 forskjermer), og her mins jeg å huske at ha måtte gå ytterligere ned på dekkene foran for at det ikke skulle subbe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Er mange som kjører med 10" fremme med originale skjerner.. men man må ha ekstrem dekkstrekk. Og subber sikkert likevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 4 timer siden, Skulebollen skrev: Er mange som kjører med 10" fremme med originale skjerner.. men man må ha ekstrem dekkstrekk. Og subber sikkert likevel Om det subber når man kjører med originale forskjermer, så passer åpenbart felgene ikke i mine øyne. BRIO reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå