kuli Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Kjøpte bilen i November 2013, dette skulle være bruksbilen min og skulle ikke gjøres noen ting med. MEN det holdt til over vinteren, før den fikk seg coilovers og felger. Etter en sesong på coilovers og sittet fast på alt av kanter og parkeringshus som finnes på østlandet, var jeg så lei at jeg la inn en bestilling hos Bag Riders. Noe som kostet en arm og ei nyre. Fikk fire store pakker i posten, som innholdt Airlift Preformance understell med Accuair styring. Fikk montert dette samt CSL bakluke og M3 look front m/leppe. Men etter en sesong med dette oppsettet, vil jeg endre litt på det. Alt i bagasje rommet ble plukket ut for å bli bygget om. Fått tak i M-tech bakfanger, slik at jeg kan bygge dobbel eksos. Svart interiør skal inn. Fått felgspons av Radi8, så ligger to sett med felger som skal brukes i år. Men den stor forandringen blir at bilen skal hel lakkeres. Beklager det lange innlegget, men får håpe folket liker prosjektet mitt. Vil komme oppdatering etterhvert som det er fremdrift. S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 14, 2016 Share Skrevet Mars 14, 2016 Ser her ja følger med! lyst på luft på min e90 og, men koster jo så mye hvilken motor og intriør er det i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2016 @williamwiers Luft er dyrt, mitt kom på 37.000kr. Og det er uten E-level. Noe jeg kunne ha tenkt meg nå etter å ha kjørt med det en stund. Det er en 318D :/ Er svart stoff interiør i den, men taket er grått. Så har skaffet svart tak. Men skal skifte seter etterhvert når jeg kommer over noe til en fornuftig sum. williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 15, 2016 Share Skrevet Mars 15, 2016 Fett prosjekt, følger kuli reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 rått prosjekt! men syns virkelig du skulle fått fjerna dåkelysene på m-look fangeren! >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 18, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2016 Da har jeg fått 6 av 8 felger fra sponsoren min. Lakkering ble bestilt i dag. Så nå gjenstår bare resten av nedplukkingen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Sett bilder av bilen på facebook før. Fin bil! Jeg hadde droppet lyktesenkerne og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 3 timer siden, bmwgreg90 skrev: Sett bilder av bilen på facebook før. Fin bil! Jeg hadde droppet lyktesenkerne og. De kommer nok ikke på igjen etter lakk 😉 bmwgreg90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Det er bra! Blir samme farge? Meeeget missunlig på luft. Må kanskje vurdere det jeg og dersom coilovers og felgene mine blir problematiske å kjøre med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 Blir ikke samme farge 😉 Men kan røpe at det blir orginal bmw farge 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 Da er det endelig dekk på ett av felg setta 😍 Siste dekslet er ferdig i bagasjen, nå gjenstår bare å lage ferdig tanken. Håpe den er klar til lakk etter påske. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Da er det endelig dekk på ett av felg setta 😍 Siste dekslet er ferdig i bagasjen, nå gjenstår bare å lage ferdig tanken. Håpe den er klar til lakk etter påske. 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet Mars 26, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2016 Da er felgene prøvemontert. Kom da frem til at her måtte det valses. På bildet ligger dekket stumt i skjermen. Og det er jo ikke lavt nok 😂 Olsen-e46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kuli Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Da er bilen endelig levert til lakkering etter mange sene kvelder Så får jeg håpe jeg rekker å få den ferdig til TBG stance treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå