lars-even Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 hei vet ikke om jeg gjør noe riktig nå men prøver, broren min har en 525d e61 2005 modell som eksos manifolden var sprekt på(rustfritt stål har nå fått lasersveiset den samt byttet glødeplugger og gløderele, men bilen starter ikke, virker som at den ikke tenner da det ikke kommer noe eksos og ikke er antydning av tenning engang har snakket med flere og dem sier at man må sette inn bilen for programmering hos BMW verksted, kjøpte like greit feilkodeleser og program fra ebay som inkluderer inpa, dis,tis gt1 og diverse annet men skjønner rett og slett ikke noe av det da den ikke får forbindelse med bilen:( er det noen som befinner seg i nærheten av øvre eiker med kunnskap om denna bilen og eller evntuelt om det feilkodesystemet og kunne lært meg det og samtidig hjulpet meg med bilen eller gitt meg noen råd? vil bare si at jeg har skrudd bil i over 10 år men har prøvd og holde meg unna nymotens bil og elektronikk setter stor pris på all hjelp mvh Lars-Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Sjekk "diagnosetråden". Eksosmanifoldene på m57n er kjent for å sprekke, og sprekker som oftest igjen etter sveising. Den versjonen du får fra BMW i dag er "forbedret". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Får du lest ut feilkoder i det hele tatt? Fikk du start på programmene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-even Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 Nei får ikke til programmet i del hele tatt :-/ ble litt mye teknisk gjorde som beskrivelsen sa men får det ikke til, mulig det bare er en bagatell ikke vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Foreslår at du leser deg til løsningen på programproblemet. En mengde tråder om dette, som allerede nevnt over, diagnosetråden her på bimmers. Ellers har jeg vondt for å forstå at den ikke skal starte etter jobben som er gjort. Se over en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå