Alexanderlg Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 (endret) E46 2001 preface touring Hei, dette vibrerende lille marerittet mitt begynte i dag, klokken nullstiller seg for hver gang jeg starter bilen, det samme gjør tripteller. Den lager også en fantastisk irriterende lys knirkelyd kommer og går som det vil😅 noen som har en anelse om hva dette kan være? Evt. Er det noen som har diagnoseutstyr i oslo/Akershus området?😊 Ser at jeg ikke får opp video her, men hver gang jeg vrir om tenninga for å starte så kommer det en vibrerende lyd og alle viserne rister noe forferdelig hissig, bensinmåleren går nesten ikke oppover (står at range blir lengere og lenger jo mer jeg kjører). Knirkelyden vet jeg ikke helt hvordan jeg skal forklare, men høres nesten ut som noe elektrisk i dashen som ikke er helt fornøyd, noen som har en anelse om dette? Hentet meg første bmw på mandag så er litt på glatt is når det gjelder denne bilen.. Er en 2001 mod e46 touring preface inport fra tyskland IMG_2392.mp4 Endret Mars 16, 2016 av Alexanderlg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 16, 2016 Share Skrevet Mars 16, 2016 Høres jo ut som det er dårlig batteri. Har du sjekket det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexanderlg Skrevet Mars 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2016 21 minutter siden, Otis skrev: Høres jo ut som det er dårlig batteri. Har du sjekket det? Kan prøve å lade batteriet, men skal denne lyden komme før start og klokke og alt nullstille seg da? Den starter helt fint etterpå, og så kommer en lys knirkelyd litt til og fra under kjøring, som oftest når jeg har kjørt 5-10 min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Ser nå at nålen til turteller står på 500 omdr hele tiden og med tenningen på så går den ned til 0. Det er jo ikke rett. Den lyden aner jeg ikke hva er, men tror ikke det er ifra instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå