Nito Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Noen som vet om billige frontlykter til E60 520D 06? Har BI-xenon på bilen min. Det har begynt å lekke inn vann på venstre frontlykta mi, så trenger ny. Ser på denne siden nedenfor at det er forskjellige pris på lyktene, noen med BI xenon og noen med H7 lampe. Noen som har erfaring med denne siden?http://www.autodoc.co.no/reservedeler/hovedlyskaster-innsetting-11757/bmw/5er-reihe/5-sedan-e60/19023-520-d Har også sjekket gsbildere, men orginal lykta koster 13 000 kr. Har hørt at det ikkje er bare å bytte lykta, den må også programmeres inn, stemmer dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Om du kjøper lik lykt er det bare til å bytte. Om du kjøper facelift-lykter, eller lykter med andre funksjoner (adaptive lykter), må det mer til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Den lykten du linker til er billig fordi det ikke er bixenon, men halogen lykt. Du skal jo ha med bixenon. http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xbmw+e60+bi+xenon+headlight.TRS0&_nkw=bmw+e60+bi+xenon+headlight&_sacat=0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nito Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Om du skroller nedover på den siden så kan du se forskjellige pris på frontlykter, frontlykter med BI-xenon også. Har søkt på mitt regnummer og det kommer opp mange lykter. Her har du foreksempel frontlykt med bi-xenon til prisen av 2743 kr.http://www.autodoc.co.no/johns/7622595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 17, 2016 Share Skrevet Mars 17, 2016 Så det nå, men uansett så går man ikke ned fra xenon til halogen. Og når du først skal kjøpe deg ny lykt så går du får original Hella kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nito Skrevet Mars 17, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2016 Det er xenon på den linken av frontlykta som kostet 2743kr på det tidligere innlegget av meg. Jeg og vil ha orginal lykt, men det var så hårreisende pris på den, hvertfall på gsbildeler. Tenke å høre om noen som visste om noe billigere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Det koster å få skikkelig vare klart det finnes billigere og mange varianter, men da kan jeg nesten love deg at det blir fukt og vått ganske så snart igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet Mars 18, 2016 Share Skrevet Mars 18, 2016 Har du sjekket finn.no ? Kjøp originalt alt annet er bare noe ræl. Reef89 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nito Skrevet Mars 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 21, 2016 Får sjå hva jeg finner på Finn.no Har sjekket frontlykten min, å merket på den er HELLF. Har prøvd å finne igjen nummeret 63127160193 som på GS bildeler står at det er orginal lykten, men finner ikkje nummeret på lykten min. Noen som vet hvor nummeret skal stå? Har sjekket alt av nummer som står på toppen av lykta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå