Gå til innhold

Min BMW F31 M-Sport l Estorillblå l H&R l 20" CVT l M-Performance oppgraderinger l

Share

Anbefalte innlegg

17 minutter siden, olenikolai skrev:

Tror heller ikke du har 370mm foran, er kun de større motorene som skal ha disse, i Europa betyr dette 328i, 335i/d, 325d og 330d mens på US modeller er det kun 335i/d som får 370mm. (regner med at dette er videreført på samme måte med nye motorer også, altså 30i og 40i, 30e er jeg usikker på)

Det stemmer, ble en liten skriveleif i innlegget :) Men jeg kunne tenkt meg 370 eller 390 foran. Men det er uaktuelt å bytte calipere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg omsider fått M3 speilhusene. Disse er lakkert i høyglans sort som di andre delene er lakkert i.

Ble montert nå i efta, og resultatet ble slik:

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte også noen smådetaljer i høyglans sort innvendig som jeg har vurdert en liten stund. Fikk også disse idag, monterte ramma rundt iDriven, skal se om jeg rekker å montere ramma rundt ac'en imorgen. Siden denne delen kommer orginalt ifra LCI'en så må jeg kobles om litt for å få LED'ene til å lyse.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, M3Turbo1000 skrev:

Med performance skiver hvis du lurer på hvordan det blir på M-Sport Bremsene i 370/345mm.

image.jpeg

370mm foran hadde virkelig gjort seg! Synd at jeg må bytte calipere, ellers hadde jeg bestilte skiver fortløpende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, M3Turbo1000 skrev:

Sammenlign delenr.kan hende det er annet fjørbein isteden.Disse kaliperne er jo billige å kjøpe brukt.solgt på evig mange BMW-er.

Skal sjekke i ETK'en. Er det kun innfestinga til skivene som er forskjellig fra 340 til 370 eller er caliperne større også?

Hva legger du i billig da? Gidder ikke bruke mer enn 2-3000,- på nye calipere når skiver kommer itillegg på nesten 6.000,-. Har liksom ikke behov for dette mtp motorkraft, men jeg syns disse små detaljene utgjør mye :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7. mai 2016 at 8.38, Freakshow skrev:

ble jævlig bra med pianolakken! :D
bare å få lagt noe voks på de på insiden, kanskje du slipper unna med mye riper :D

Syns det gir en fin kontrast oppmot det blå, så jeg er fornøyd :) Får legge på noen lag med voks for å unngå alt for mye riper ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte LCI ramma rundt AC panelet her om dagen. Syns høyglans sort ser et par hakk penere ut enn original ramma. Denne har forøvrig også lys rundt hele ramma.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et par nye bilder etter helgevasken :) Ellers er det lite nytt å melde, bortsett fra at jeg vurderer å legge ut bilen for salg. Vi vurderer å oppgradere fra leilighet til hus ettersom vi fikk en liten tass ifjor sommer. Merker at 83kvm begynner å bli noe lite. Så da blir det evt å gå ned til en E46 igjen.

Så om noen er seriøst interessert så kan de jo ta kontakt :) Bilen har akkurat passert 29.000 km og fremstår som 99.5% strøken. Prisantydning vil ligge rundt 390-395k. Bilen er påkostet over 50.000,- de to siste månedene.

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

image.jpeg

Legger ved et bilde av bilen til frøkna å :) 2011 modell E91 LCI M-Sport.

image.jpeg

Endret av Ryeng1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...