Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 2 minutter siden, E.H.D skrev: Er ikke Vossen vanlig støpte felger, synes det et altfor dyre jeg da. Jo, de er latterlig dyre igrunn. Spesielt når de er produsert i Taiwan som f.eks TSW felgene er. 18" vinterhjula til F31'en kostet svimlende 20.000,- uten dekk. Disse er produsert på samme sted som bl.a Vossen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarcusSteffensen Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 (endret) Om du skal ha ifg2 så MÅ du kjøre 9,5 på alle 4 8,5 felgen ser ikke ut Jeg hadde det på min e91 lci Endret Mars 23, 2016 av MarcusSteffensen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 1 time siden, MarcusSteffensen skrev: Om du skal ha ifg2 så MÅ du kjøre 9,5 på alle 4 8,5 felgen ser ikke ut Jeg hadde det på min e91 lci 9" eller 9.5" er egentlig et must foran for ikke å få en helt "rett" felg. Overgangen blir alt for stor på IFG2 felgene fra 8.5" til 9.5". Men problemet er at F3x har mye mindre plass til felger kontra E9x... Og DET irriterer meg ^^.. MarcusSteffensen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 3 timer siden, Ryeng1 skrev: Takk for bilder! Disse ble ikke helt som jeg regnet med, så da slipper jeg å tenke noe mer på GS sine ihvertfall Var disse i 19" med vanlig M-sport understell? 8.5 forran og 9.5 bak i 19 ja. Bilen var xdrive og senket med 30/30 mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 (endret) Prøvemonterte nettopp Style 95 felgene, og de er det bare å glemme å få på om jeg ikke bytter til M3 framskjermer og valser hjulbuene bak en god del.. Prøvde så Style 132 felga, disse skal jeg vel alltids få på, men uten spacer og dekk så har jeg 0.3-0.4 cm klaring til fjørbein både foran og bak. Samme klaringen fra eikene og til bremsecaliperne mine å. Ganske frustrerende at de har gjort om så mye på den nye, når understellet er tilnærmet likt som på E9x osv. Her er noen bilder.. Beklager dårlige bilder og møkkete bil. Hadde sola midt i fleisen Endret Mars 23, 2016 av Ryeng1 Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 3 timer siden, Ryeng1 skrev: 9" eller 9.5" er egentlig et must foran for ikke å få en helt "rett" felg. Overgangen blir alt for stor på IFG2 felgene fra 8.5" til 9.5". Men problemet er at F3x har mye mindre plass til felger kontra E9x... Og DET irriterer meg ^^.. Har vel ikke mindre plass, men trenger høyere innpress, det er jo en har inne som har 11x20 bak på sin f31. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 23, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2016 2 minutter siden, E.H.D skrev: Har vel ikke mindre plass, men trenger høyere innpress, det er jo en har inne som har 11x20 bak på sin f31. Det kan ikke stemme. Med 10x19" ET45 + 10mm spacer så får jeg på style 132 felga uten å ta borti fjørbeinet. Men da vil de til gjengjeld stikke utenfor hjulbuen. Det er større plass i hjulbuene på E91 kontra F31. Ellers er min feil montert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 23, 2016 Share Skrevet Mars 23, 2016 7 minutter siden, Ryeng1 skrev: Det kan ikke stemme. Med 10x19" ET45 + 10mm spacer så får jeg på style 132 felga uten å ta borti fjørbeinet. Men da vil de til gjengjeld stikke utenfor hjulbuen. Det er større plass i hjulbuene på E91 kontra F31. Ellers er min feil montert! Here er tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Pfft, all klaring er god klaring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 3 timer siden, Gabz skrev: Pfft, all klaring er god klaring True story! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 (endret) Da har jeg fått byttet til H&R senkefjører. Må si jeg ble litt skuffet over resultatet. Hadde håpet den skulle bli litt lavere siden jeg kjøpte fjørene som senker mest (35-40mm). Men jeg får gi det noen mil til å bli kjørt inn på før jeg får vurdere justerbart Komforen er ihvertfall ingenting å si noe på. Jeg bestilte meg forresten sommerfelger igår kveld. Snakket med Jens - eier av Wheelfit, og jeg endte på 20" OEMS CVT i vanlig sølv finish i dimensjon 9x20" ET35 foran og 10x20" ET45 bak. Har ikke helt bestemt meg for dekkmerke og dimensjon enda da jeg er litt usikker på hvor mye strekk jeg trenger mtp plassen mellom dekk og fjørbein foran og dempertårn bak. Regner med jeg går for 235/30-20 foran og 255/30-20 bak. Vil ikke ha sånn kjempe strekk siden bilen ikke skal senkes helt til bunns, så jeg får tenke litt på det. Felgene ankommer hentested i Sverige rundt 4.April, så blir spennende å prøve de på Bilder av felgene: Endret Mars 24, 2016 av Ryeng1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Han med 11x20 skriver i tråden sin: Bak har jeg ikke klaring når bilen er jekka opp. Felgen ligger intil fjørbein bak.men med bilen på bakken har jeg ca 5mm klaring til fjørbein og innerskjermen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 4 minutter siden, E.H.D skrev: Han med 11x20 skriver i tråden sin: Bak har jeg ikke klaring når bilen er jekka opp. Felgen ligger intil fjørbein bak.men med bilen på bakken har jeg ca 5mm klaring til fjørbein og innerskjermen. Aha.. Det kan jo forklare en del på hvordan han får på 11" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 Bilder etter senk. Bilen ble ca 3cm lavere med H&R fjørene. Disse skal etter papirene senke mellom 35-40mm så de gjorde jobben sin Spent på gleppa mellom hjulbue og dekk når jeg får på 20" CVT hjula. Frister lite å bruke 10-12k på justerbart bare pga en cm eller to.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fahad Skrevet Mars 25, 2016 Share Skrevet Mars 25, 2016 Ble drit bra etter senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå