Eirik Paulsen Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Noen som vet hvordan en finner ut om sin E36 hadde airbag når den bler lagd i 1993? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Det står på rattet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 Har ikke original rattet. <Og jeg finner ikke kontakten fra bilen under rattstammen eller nedi der over beina.. det viser feil på speedoet.. men kan ikke det være byttet, og at jeg aldri har hatt airbag på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Da blir det verre..men om du ikke finner kontakten så er det vel ikke airbag. Kontakten skal være oransje mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Mars 24, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2016 må forklare det til de på verkstedet for eugokjenning da -.- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 bare sjekk utstyrslista, ligger guide til det på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 24, 2016 Share Skrevet Mars 24, 2016 Denne er vel såpass gammel så hvis det var airbag montert så skal du ha en sensor på innerskjermene i motorrommet. De er oransje og montert rett ved siden av fjærbena. Alle ledninger inne i bilen som er til airbag er kledd med gult stoff for og ikke misforstå, det er en bransjestandard og du ser det veldig tydelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Paulsen Skrevet Mars 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2016 takk for svar, ja har de oransje kontaktene, ALLTID lurt på hva dette var. Men har ikke kontakten inni bilen til rattet.-.- noen aning om det går å trekke nytt ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune-K Skrevet Mars 26, 2016 Share Skrevet Mars 26, 2016 Alt er selvfølgelig mulig men da ville jeg tatt meg en tur på skroten og fått tak i komplett ledningsnett til airbag systemet. Du må jo også ha den lednings snellen som er på baksiden av rattet og selvfølgelig et ratt med airbag. Mulig du trenger styreenheten også. Og husk det må ikke komme fra en bil som har krasjet. Det beste er og få alt fra den samme bilen og årsmodell er viktig på slike ting. Har du mulighet til og demontere selv eller få sett på når de som jobber der gjør det for deg så er det en stor fordel slik at du vet hvor ledningene går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå