Gå til innhold

Orginal 3/5-serie m-sport m/manuellkasse

ReiRud
 Share

Anbefalte innlegg

Ønsker å kjøpe en orginal m-sportbil med manuell kasse, 6'syl (større enn 2,2l) helst bensinmotor er ønsket

3-serie så er det 325-330 som gjelder (helst bensin men 6'syl diesel kan vurderes)

E90/91 325i manuell er høyt på lista!

5-serie så er det 525-530-535 som gjelder (helst bensin men 6'syl diesel kan vurderes)

Angående pris så vurderes det meste fra 100-250k alt etter bil..må ikke koste 250 :wink:

kan også vurdere e36-e46-e39 m-bil :)

noen som har noe de skal kvitte seg med?

Endret av ReiRud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generelt er bimmers et bra forum, hvor lett det er å finne drømmebilen her er jeg mer usikker på. Hvis du er på jakt etter spesielle komboer eller biler, må du nok se ut av Norge. Prøv et kikk på mobile.de evt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok noen som lurer på å selge i norge iløpet av våren :)

har funnet noen aktuelle, men det er noe som mangler på hver og en 😄

Dama spurte senest igår (vært uten bil i 4-dager) om jeg hadde slått hode mitt siden jeg ikke har funnet en annen bil allerede...har vært noen biler innom garasjen iløpet av noen år 🙈👍🏼

import er ikke akkurat noe bra business når krona er såpass dårlig iforhold til euro'n..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svar på facebook til Marius 

Redigert første post noe..

hvor mye betaler folk på motorsterk bmw?

kontaktet forsikringsselskapet idag å ble nesten sjokkert når jeg hørte hva de ville ha for en e36 m3 og e91 325i...nesten det samme nå som når jeg var 18..nå er jeg over 30!

i tillegg var det krav til godkjent gjenfinningssystem, bilen kun skulle brukes av meg og at den sto i låst garasje når den ikke var i bruk...😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
On 13.5.2016 at 22.11, ReiRud skrev:

Trodde det skulle være lett å finne en bil når det er så mange 10-tallstusen biler tilsalgs 😳

BMW med stor bensinmotor OG manuell er latterlig vanskelig å finne i Norge, desverre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...