Mads Solum Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 hei,hentet min bmw f11 fra vinterlagring ikveld,den har sunket et par cm iløpet av vinteren,men nå går den ikke opp å kompressor går ikke,noen som vet hva det kan være? hvor ligger sikring å kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steinarn Skrevet Mars 31, 2016 Share Skrevet Mars 31, 2016 Sikringsboks i trekk i bakre høyre innerskjerm,sjekk 40A sikring,nr 182. Og 5A sikr.nr 152. Hvis nr 182 må byttes,ta ut og sett inn igjen nr 152 etterpå. Tror dette resetter noe i kretsen hvis den andre har gått dukken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 takk for hjelp,sikring byttet å nå funker det =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 1, 2016 Share Skrevet April 1, 2016 Vær også obs på at luftbelger er en svakhet på F11 Så skjer det igjen så kan dette også være årsaken så lenge kompressoren går. Men si meg, vinterlagrer du en F11? Det har jeg ikke hørt før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads Solum Skrevet April 1, 2016 Forfatter Share Skrevet April 1, 2016 Sjelden kompressor går så virker rimelig tette enda belgene,hadde sunket et par cm i vinter da:-) hehe,har brukt endel kroner på den å hadde ikke vinterdekk til den å Jeg har 2 biler så satte den unna istedenfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olav Mostøyl Skrevet Desember 4, 2017 Share Skrevet Desember 4, 2017 On 31.3.2016 at 22.47, steinarn skrev: Sikringsboks i trekk i bakre høyre innerskjerm,sjekk 40A sikring,nr 182. Og 5A sikr.nr 152. Hvis nr 182 må byttes,ta ut og sett inn igjen nr 152 etterpå. Tror dette resetter noe i kretsen hvis den andre har gått dukken... Dette funket på min f11 også 🤗 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå