Hefner Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 (endret) Hei, har i det siste hatt noen rare pipe/ule lyder som jeg til nå har trodd har kommet fra varmeapparatmotor, men fant ut at det ikke var fra den. Hører det godt når jeg lener hodet bort mot midkonsollen og luftekanalene der, men hørte det også fra utsiden så tyder på at det er noe under bilen. Lyder kommer nå og da og varer bare noen sekunder om gangen. Noen som har noen formening om hva som kan lage en slik lyd? tenkte kanskje hardykobling? er akkurat samme lyd som et gåent lager i f.eks varmeapparat motor. Bilen er en 525D touring 03 Endret April 4, 2016 av Hefner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Ingen som vet noe om dette? Tok et opptak av lyden i stad. bmw 2.m4a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Jeg vil anta meget sterkt at det er vifta som lager den lyden. Har du slått av vifta når lyden kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Ja alt er skrudd av og det er ikke klimavifta, det kommer under bilen. Jeg har litt trua på Mellomaksel lageret. Nr 7 på bildet her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Ja, da kan jeg være enig med deg. Dog så mener jeg at det skal lage mer mørk during. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Ja mulig det men kan ikke tenke meg at det kan være noe annet under der. Hører det godt når jeg henger ut døra. Aldrig hørt om noen som har byttet det av slitasje da men? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Men er lyden avhengig av fart eller turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 Yes.... er ikke der under 30 ca... ikke hørt den til nå ihvertfall. Jeg tror jeg tar sjangsen på den jeg, sikkert ikke noe problem og bytte vil jeg tro. Sette bilen på verksted for og finne det ut er jo kjapt en tusing bare for og finne det ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet April 13, 2016 Forfatter Share Skrevet April 13, 2016 Da var ulelyden borte, tok og fikset det på gs siden de er så rimelige Nei ikke tilgang til bukk og orker ikke ligge under bilen derfor ble det Gs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå