Hessel Skrevet April 4, 2016 Share Skrevet April 4, 2016 Hentet felgene etter sandblåsing og pulver lakkering i silkematt sort. Skal legge ut bilder av bilen etter felgene får dekk og kommer på bilen! Jobben blei kjempe bra utført 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nysveen Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Hvor gjorde du dette og hva kostet det? Så meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Ser ut som en fin finish. Et teknisk spørsmål, vet du hvor varmt det er i ovnen de bruker for å bake pulverlakkeringen? Jeg tenker på i forhold til om det kan endre felgens egenskaper når aluminiumen blir varmet opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Herdeovn pleier å være inntil ca. 10 min i 180-200 grader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet April 5, 2016 Forfatter Share Skrevet April 5, 2016 6 timer siden, Nysveen skrev: Hvor gjorde du dette og hva kostet det? Så meget bra ut Hei jeg brukte Opems pulver lakkering i Østfold. Rask å hyggelig kar. Resultatet blei upåklagelig , som fra fabrikk bare bedre kvalitet 😃Betalte godt under hva Østfold felg retting tar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eivimath Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Veldig bra! Ved du om han legger på dekk også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 6, 2016 Share Skrevet April 6, 2016 Så veldig bra ut dette. Post gjerne flere detaljbilder av felgene som viser struktur i lakk og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 23 timer siden, Nysveen skrev: Hvor gjorde du dette og hva kostet det? Så meget bra ut Hei jeg brukte Opems pulver lakkering i Østfold. Rask å hyggelig kar. Resultatet blei upåklagelig , som fra fabrikk bare bedre kvalitet 😃Betalte godt under hva Østfold felg retting tar. Ø 2 timer siden, Eivimath skrev: Veldig bra! Ved du om han legger på dekk også? Nei jeg brukte ett lokalt dekk verksted til å ta av og på dekk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hessel Skrevet April 6, 2016 Forfatter Share Skrevet April 6, 2016 On Tuesday, April 05, 2016 at 15.58, Nysveen skrev: Hvor gjorde du dette og hva kostet det? Så meget bra ut Hei jeg brukte Opems pulver lakkering i Østfold. Rask å hyggelig kar. Resultatet blei upåklagelig , som fra fabrikk bare bedre kvalitet 😃Betalte godt under hva Østfold felg retting tar. Ø 4 timer siden, StigJ skrev: Så veldig bra ut dette. Post gjerne flere detaljbilder av felgene som viser struktur i lakk og lignende. Strukturen er fin 😊 5 timer siden, Eivimath skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå