baronbjelland Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Sliter med bilen fjusker, har byttet alle 4 lambdasonder, får opp motorfeil i displayet. Ved diagnose tidligere viste det seg at lambda bank 2 var defekt. Men etter bytte av disse vedvarer problemet. Noen som har noen tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 5, 2016 Share Skrevet April 5, 2016 Dessverre så skifter mange lambda når de kommer opp på diagnose. Det er ikke bestandig at det er det som er feilen, men kanskje heller falskluft, defekt veivhusventilasjon eller defekt DISA ventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Enig med deg her otis. Men disa ventil tror jeg vil komme opp som feil på diagnose om den er deffekt. Når den var frakoblet hos meg så fikk jeg opp feil på den via diagnose værtfall. Men rett meg om jeg tar feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Det er ikke så enkelt som gamle plugger da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå