m3hansen Skrevet April 8, 2016 Skrevet April 8, 2016 (endret) Er nye har på forumet og med bmw :P. Da er det vell på tide at jeg også legger ut litt info og bilder av hva jeg holder på med i garasjen, bygger opp igjen en gammel M3 e36 som har godt på banen før med den trenger litt foryelse av utstyr og ny motor. Tar i mot all innspill da jeg er helt ny på bmw Liste som gjøres med motor og div: S50b30 -ny block borret opp til 86,5 -nye JE stempler med 8.5 i comp -nye Pauter råder -Ny balanser veiv -Ny forsterka oljepumpe fra achilles med skvulpe plate og oppsuger -avstiver til blocka ved bunnpanne -Turbo schwitzer SX1000s -boch 1000cc dyser -60mm wastgate Topp -nye frerrea +1 overdim ventiler eksos og innsug -Porta innsug og eksos kamre -cat cams til turbo - coppering pakningen fra ppf Det kommer mere etthvert Tom fra Ski motorværksted driver og bygger motoren nå så kommer bilder av den senere. Legger ut litt bilder av det jeg har gjort og driver med. Endret April 8, 2016 av m3hansen
m3hansen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 (endret) bilde før og etter litt arbeid på det elektriske. Endret April 8, 2016 av m3hansen
m3hansen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 (endret) før og etter nytt og finere bensin system. Endret April 8, 2016 av m3hansen
m3hansen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 (endret) lexan ruter i alu dørene og litt letting . Og egen stuk på lexan bakrutene. Endret April 8, 2016 av m3hansen
m3hansen Skrevet April 8, 2016 Forfatter Skrevet April 8, 2016 turbo som skal brukes, og ferdig tilpasset skvulpe kammer.
m3hansen Skrevet April 24, 2016 Forfatter Skrevet April 24, 2016 lakert ferdig motorom og satt opp veskeholdere til bremser og clutch liffi og Freakshow reagerte på dette 2
RF91 Skrevet April 25, 2016 Skrevet April 25, 2016 Ser ut til å bli bra detta her Men ke e grunnen til at du ikkje beholde siderutene bak vanlig gjennomsiktige?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå