Slavearbeider'n Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 (endret) Hallo Trenger 4 splitter nye dekk til RH schnitzer felga mine. Disse kosta en arm og ett bein og overlates ikke til hvem som helst, det så være praktikant eller innleid arbeidskraft til hjulskiftsesongen vi har nå. Er av den oppfattning at de større kjedene er litt sånn "fort å gæli" og tenker mer på kvantitet enn kvalitet. Så det jeg er ute etter ett ordentlig godt dekkverksted med gode erfarne ansatte som har riktig handlag, som kan faget og som gjerne gir deg sjansen til å se dem montere dekka. Så slipper man spekulering om de voldtar felgene når dekka skal på. Alle tips taes i mot med stor takk! -Slaven- Endret April 9, 2016 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
And-reas Skrevet April 9, 2016 Share Skrevet April 9, 2016 Jeg har etter hvert en lengre liste over steder hvor jeg ikke leverer fra meg dekk lenger. Greit at standard 16-tommers e46 aluminiumsfelger ikke er "in" om dagen, men det er totalt unødvendig å få de igjen med flere riper og hakk enn de hadde fra før av.. Har faktisk opplevd å se på mens hjul ble demontert - og ripet, uten at det hverken ble bemerket eller unnskyldt. Dette var på førstebilen, og jeg hadde null erfaring med hvorvidt det var vanlig praksis på dekkverksted å hive hjulene i gulvet med felgsiden ned, så det ble med skuffelsen og ripene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 9, 2016 Forfatter Share Skrevet April 9, 2016 43 minutter siden, And-reas skrev: Jeg har etter hvert en lengre liste over steder hvor jeg ikke leverer fra meg dekk lenger. Greit at standard 16-tommers e46 aluminiumsfelger ikke er "in" om dagen, men det er totalt unødvendig å få de igjen med flere riper og hakk enn de hadde fra før av.. Har faktisk opplevd å se på mens hjul ble demontert - og ripet, uten at det hverken ble bemerket eller unnskyldt. Dette var på førstebilen, og jeg hadde null erfaring med hvorvidt det var vanlig praksis på dekkverksted å hive hjulene i gulvet med felgsiden ned, så det ble med skuffelsen og ripene.. Akkurat slik jeg ser det og. Har brukt 3 måneder på finne felgene jeg ville ha, og skal f... ikke ha dem ødelagt av en eller anner banan med 10 tommeltotter. Men sendte en mail til Furubakken Bilverksted (aut. BMW verkted) på Bekkestua, de anbefalte meg Dekkhallen på Østerås, ett lite verksted med folk litt opp i åra og de skal vistnok være riktig så nøye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 (endret) 18 timer siden, Slavearbeider'n skrev: Hallo Trenger 4 splitter nye dekk til RH schnitzer felga mine. Disse kosta en arm og ett bein og overlates ikke til hvem som helst, det så være praktikant eller innleid arbeidskraft til hjulskiftsesongen vi har nå. Er av den oppfattning at de større kjedene er litt sånn "fort å gæli" og tenker mer på kvantitet enn kvalitet. Så det jeg er ute etter ett ordentlig godt dekkverksted med gode erfarne ansatte som har riktig handlag, som kan faget og som gjerne gir deg sjansen til å se dem montere dekka. Så slipper man spekulering om de voldtar felgene når dekka skal på. Alle tips taes i mot med stor takk! -Slaven- Gamle jobben min er å anbefalle! Før het det Asker vulk men nå har det blitt dekk1. Spør etter "totto" å si du vil at han skal gjøre jobben Da kan du garantert også få se på Hils fra Kristian å si jeg annbefalte han. Ligger på Hvalstad rett etter slependen retning Drammen. 66777722 Endret April 10, 2016 av Ivrig86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå