Gå til innhold

Styling/fangere til E30. Hva ser bra ut?


Pesslaad
 Share

Anbefalte innlegg

E30 tror jeg de fleste her inne inkl. meg synes er finest original. Med dette er selvsagt M-Tech 1 og 2 med. Da kjører du en trygg og ren stil, og den er mye mer attraktiv den dagen du skal selge og verdien holder seg, samt at du får postiv oppmerksomhet under ditt eie. Så har vi også Alpina-fronten, den er kul, litt too much for min del med mindre den er banerigget, men den er "godkjent".

Rieger Infinity frontleppa er ikke så verst, faktisk, den er ganske anonym. Ellers er liker jeg ikke bakfangeren til Infinity. Og skal man ha front må man ha sideskjørt og bakfanger også om det skal bli helhet. Ergo M-tech 1 :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er med m tech er jo at de ikke vokser på trær og er som du sier en trygg og en ren stil å vil nok være lettere å få solgt. Alpina fronten liker jeg ikke å mye av de ettermarkedsfangere ser ikke ut :) Så nylig m tech 1 front til salg, bare surt at jeg har brukt alle pengene på deler til bilen nå, vet også av sideskjørt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du ha en E30 som skiller seg ut så skal du holde den helt original, selv uten M tech som "alle" skal ha. Klin original med 15", oransje blinklys og standard høyde. Kanskje ikke så tøft, men det er garantert den bilen som vil trekke flest blikk og gå for høyest pris den dagen du vil selge :) 

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...