Pesslaad Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 Hei, har ett prosjekt i gang, en 84 mod 2 dørs. I den forbindelse så må jeg ha nye fangere/styling til bilen etterhvert å lurer på hva som ser bra ut på en E30, noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DK2 Skrevet April 10, 2016 Share Skrevet April 10, 2016 M tech 1 eller m tech 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 10, 2016 Forfatter Share Skrevet April 10, 2016 Vokser dog ikke på trær Mtech 2 ser soleklart best ut men passer ikke på en preface Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 11, 2016 Forfatter Share Skrevet April 11, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 16, 2016 Forfatter Share Skrevet April 16, 2016 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 17, 2016 Share Skrevet April 17, 2016 E30 tror jeg de fleste her inne inkl. meg synes er finest original. Med dette er selvsagt M-Tech 1 og 2 med. Da kjører du en trygg og ren stil, og den er mye mer attraktiv den dagen du skal selge og verdien holder seg, samt at du får postiv oppmerksomhet under ditt eie. Så har vi også Alpina-fronten, den er kul, litt too much for min del med mindre den er banerigget, men den er "godkjent". Rieger Infinity frontleppa er ikke så verst, faktisk, den er ganske anonym. Ellers er liker jeg ikke bakfangeren til Infinity. Og skal man ha front må man ha sideskjørt og bakfanger også om det skal bli helhet. Ergo M-tech 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pesslaad Skrevet April 18, 2016 Forfatter Share Skrevet April 18, 2016 Det som er med m tech er jo at de ikke vokser på trær og er som du sier en trygg og en ren stil å vil nok være lettere å få solgt. Alpina fronten liker jeg ikke å mye av de ettermarkedsfangere ser ikke ut Så nylig m tech 1 front til salg, bare surt at jeg har brukt alle pengene på deler til bilen nå, vet også av sideskjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 18, 2016 Share Skrevet April 18, 2016 Skal du ha en E30 som skiller seg ut så skal du holde den helt original, selv uten M tech som "alle" skal ha. Klin original med 15", oransje blinklys og standard høyde. Kanskje ikke så tøft, men det er garantert den bilen som vil trekke flest blikk og gå for høyest pris den dagen du vil selge Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå