jed Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Hei, da var det tid for å fikse litt på go`biln Kjøpte min E39 sedan 528i for snart ett år siden i møre og Romsdal. Bilen har tidligere gått som ambassade bil. På tur hjem turen fikk jeg virkelig kjærlighet for bilen, kompakt, god å kjøre, lite støy og den sykt fine lyden av en 6, en virkelig god bil å kjøre:) Utstyr Avtagbart hengerfeste Hengerfeste Lasteholdere/skistativ Lettmet. felg sommer Lettmet. felg vinter Luftfjæring Metallic lakk Nivåregulering Sommerhjul Takrails Vinterhjul Air Condition CD-veksler Cruisekontroll Elektrisk sete m. memory Elektriske speil El.vinduer Farget glass Kjørecomputer Klimaanlegg Midtarmlene Multifunksjonsratt Oppvarmede seter Radio/CD Regnsensor Sentrallås Servostyring Skinninteriør Takluke ABS-bremser Airbag foran Alarm Antispinn Sideairbager Startsperre Liste over ting som jeg ønsker og gjøre noe med Lakkere i ny farge ( kommer tilbake med farge beskrivelse) M frontfanger m/ spredere M Bakfanger M Sideskjørt Øyelokk Hovedlykter Baklykter Bakrutesenker Sideblink Høyde justerbart coilovers Speil Foliering av innvendig tre lister Felger 2din spiller shadowline Sorte nyrer Ny frontrute M ratt Xenon i alt av lys Innvendig belysning solfilm oppgradering av det orginale lyd anlegget Kommer nok på mer etter hvert Litt lenger frem i tid har jeg lyst til og bygge om til Manuel kasse og Turbo OSV Endret April 19, 2016 av jed ErRihm reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Demontering påbegynt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Litt rust på begge bak skjermene og litt i hjulbuene. Rust slipt bort, kuttet bort og erstattet med nytt metal + sveis + tinn + sparkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 Tatt ut frontrute i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Liten liste over ting som er bestilt Endret April 19, 2016 av jed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Før og etter bilde av foliering av innvendige lister Monterte også ny 2din spiller fra Kenwood m/monteringsramme og mulighet for videre bruk av multifunksjons ratt. Endret April 19, 2016 av jed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Kan bli bra denne her, gøy med E39-tråder! Ikke så fan av karbon i interiør eller lyktesenkere, men din bil og din smak. Fine planer ellers, følger med videre Si gjerne ifra hvordan JOM-understellet er. jed reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErRihm Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Dette blir bra masse gromme deler du har bestilt. Skal følge med her lyktesenkerene ville jeg droppet, ser desverre ikke bra ut på e39 jed reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 (endret) Har egentlig ikke sett så nøye på bilder av Lyktesenkere men skal prøve å se kordan det blir. Er jo lett å demontere Endret April 19, 2016 av jed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 19, 2016 Forfatter Share Skrevet April 19, 2016 37 minutter siden, Gabz skrev: Kan bli bra denne her, gøy med E39-tråder! Ikke så fan av karbon i interiør eller lyktesenkere, men din bil og din smak. Fine planer ellers, følger med videre Si gjerne ifra hvordan JOM-understellet er. Blir JOM justerbart foran da jeg har Luft demping/ nivåregulering bak Skal nok komme med en oppdatering når den tid kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 19, 2016 Share Skrevet April 19, 2016 Mye bra planer, men ser du har bestilt depo lykter. Spar pengene og kjøp ordentlig hella. Du kommer til å angre hvis ikke. Thundercoil og Shattered reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet April 20, 2016 Forfatter Share Skrevet April 20, 2016 7 timer siden, Poppy skrev: Mye bra planer, men ser du har bestilt depo lykter. Spar pengene og kjøp ordentlig hella. Du kommer til å angre hvis ikke. Hva er prisen for Hella..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 Blir spennende å se den i ny farge Følger med! Ellers må jeg si meg enig med Poppy. Ville heller ventet med lykter og spart til noen skikkelige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 4 timer siden, jed skrev: Hva er prisen for Hella..? http://www.koed.no/no/Catalog/Car/BMW/E39/Lim/520i%20M52/ECE/L/M/19970400/0010/20/0/154/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet April 20, 2016 Share Skrevet April 20, 2016 5 timer siden, jed skrev: Hva er prisen for Hella..? Jeg har et par sett å kvitte meg med om du er interessert. Et med hvite blinklys og xenon, og ett med oransje blinklys og halogen Har overgangskabler til preface også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå