Positiv Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Hei Jed. Ser at du har bestilt Supersport, sitt quad eksosanlegg. Monterte selv opp et slikt, sist uke. Og tok en film av hvordan det låter i dag. Noe jeg regner med, at du er spent på. Fant selv lite og ingenting på nettet, vedrørende eksosanlegget. Som du hører så er det en romlende fin lyd. Som etter mitt syn, er helt passe lydmessig. Nå er dette nytt, og det skal jo kjøres inn. Lykke til med prosjektet ditt. Ser meget bra ut. Mvh Bent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 1 time siden, Positiv skrev: Hei Jed. Ser at du har bestilt Supersport, sitt quad eksosanlegg. Monterte selv opp et slikt, sist uke. Og tok en film av hvordan det låter i dag. Noe jeg regner med, at du er spent på. Fant selv lite og ingenting på nettet, vedrørende eksosanlegget. Som du hører så er det en romlende fin lyd. Som etter mitt syn, er helt passe lydmessig. Nå er dette nytt, og det skal jo kjøres inn. Lykke til med prosjektet ditt. Ser meget bra ut. Mvh Bent Takker takker:) blir spennede å ser hvordan dette blir:) Er det der 4 x 90? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Positiv Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 (endret) Stemmer Jed. 4x90. Og de passer perfekt, i forhold til hullene i M5 fangere Endret Mai 2, 2016 av Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Nydelig farge! Le mans? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet Mai 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2016 Le mans jaa 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet Mai 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2016 Nye baklykter fra depo👍 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Lyst til å ta fargebytte på min å? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jed Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 19 minutter siden, Ivrig86 skrev: Lyst til å ta fargebytte på min å? Ikke vældig nei 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 (endret) 7 timer siden, jed skrev: Ikke vældig nei 😁 Hehe søren å😝 Ingen som har tid om dagen Endret Mai 4, 2016 av Ivrig86 jed reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clinton Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Hvor har du kjøpt folie til interiørlistene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå