vegard89 Skrevet April 21, 2016 Share Skrevet April 21, 2016 Hei. Har nylig fått inpa men er noe jeg ikke helt skjønner. Visse ting i programmet fungerer sånn som live verdier, nullstille feks adapsjoner og skanne etter feil på motor. Men når jeg skal feks velge en annen modul som heter chassis og skanne etter så får jeg bare opp feil. Har prøvd flere moduler men får ingen kontakt. Legger ved et bilde under med feilmelding: Håper noen kan hjelpe meg med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 22, 2016 Forfatter Share Skrevet April 22, 2016 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Ta deg en tur innom Asker så skal jeg sette det opp for deg... Send meg en pm for tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 (endret) Ja sjelden jeg er forbi der. Men kan såklart si ifra hvis jeg er forbi der. Har ingen kjapp guide til og sette det opp? Endret April 24, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Tja, kjapp og kjapp guide... Jeg har vel for så vidt det, men ikke noe skrevet ned... Sitter vel i fingra kan man si., Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 (endret) Okei skjønner Endret April 24, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Arnesen Skrevet April 25, 2016 Share Skrevet April 25, 2016 her har du norsk veiledning BMW_INPA_norsk_Installasjon_veiledning.pdf Maxmek reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 26, 2016 Forfatter Share Skrevet April 26, 2016 Takk skal du ha Skal ta en titt på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M.Lunde Skrevet April 26, 2016 Share Skrevet April 26, 2016 Dette skal være kontakten mellom pc og bil. Jeg fikk denne feilen blant annet når jeg hadde ncs og inpa oppe samtidig, men ser ikke akkurat ut som du har det. Du har satt kabelen til COM1 og rette innstillinger der? Sitér Error 28: IFH 0018- INITIALIZATION ERROR. (Also see Section 3.3) Reason: Ediabas is attempting to access port COM1. However, the port doesn't exist, or it has been taken by another programme (e.g. HotSync from Palm, infrared). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet April 30, 2016 Forfatter Share Skrevet April 30, 2016 (endret) Ja har ordnet alt sånn at den står på COM1 med instillinger og sånn. Fulgte installasjonsguide til programmene. Men det som er rart er at jeg får jo lest verdier osv? Endret April 30, 2016 av vegard89 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå