robertbeamer Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Hei. Har kjøpt nytt m sport ratt. Skal montere dette, men har sett forskjellige metoder på nett. Er noe usikker. Noen som kan hjelpe med en liten guide? Skal jeg først ta av batteriet? Må jeg lage hull i rattet for å få skubbet løs airbag? Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 22, 2016 Share Skrevet April 22, 2016 Du må koble fra batterier ja. Du kan også gjerne vente litt etter st batteriet er frakoblet før du fortsetter. Det er allerede hull i rattet, men de er vanskelige å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 8 timer siden, awt skrev: Du må koble fra batterier ja. Du kan også gjerne vente litt etter st batteriet er frakoblet før du fortsetter. Det er allerede hull i rattet, men de er vanskelige å se. Bilen vil ikke få opp alle mulige feil meldinger om eg slår av batteriet? Ja har funnet sånne myke spots der det er plass til tynt skrujern. Takk for svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Nei, ingen andre problemer enn at klokken må stilles på ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 5 timer siden, awt skrev: Nei, ingen andre problemer enn at klokken må stilles på ny. Åå ok! Takker for hjelpen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Det finnes flere videoer av dette på youtube. Men nøyaktig metode varierer fra hvilket ratt du har og skal montere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 3 timer siden, Frode D skrev: Det finnes flere videoer av dette på youtube. Men nøyaktig metode varierer fra hvilket ratt du har og skal montere. Fant en del inne på YouTube, har fått montert. Airbaggen sitter ikke helt inni på ene siden, må ha gjort noe feil her! Du er jo fra området mitt, hva skal du ha for å hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 23, 2016 Share Skrevet April 23, 2016 Det er litt klurete å få de på plass, bare ta den ut igjen (du trenger ikke å koble fra batteriet så lenge du ikke drar ut kontakten til airbagen) og prøv igjen, gjerne med motsatt side først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 23, 2016 Forfatter Share Skrevet April 23, 2016 1 time siden, awt skrev: Det er litt klurete å få de på plass, bare ta den ut igjen (du trenger ikke å koble fra batteriet så lenge du ikke drar ut kontakten til airbagen) og prøv igjen, gjerne med motsatt side først. Ok, får prøve det imorgen:-) takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Hvis det kun er airbagen som ikke er på plass så skal det bare være å trykke den inn. Om du ikke får det til så kan jeg sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 37 minutter siden, Frode D skrev: Hvis det kun er airbagen som ikke er på plass så skal det bare være å trykke den inn. Om du ikke får det til så kan jeg sikkert hjelpe deg. Har prøvd forskjellige måter! Får det ikke til å sitte på høyre siden. Om du kunne hadde det vært konge:-) får sett bilen din også! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Er du sikker på at den profilen som skal huke seg bak stålbøylen ikke er knukket? Hørtes rart ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 2 timer siden, Frode D skrev: Er du sikker på at den profilen som skal huke seg bak stålbøylen ikke er knukket? Hørtes rart ut.. Den skal ikke være ødelagt! Men lurer på om eg har gjort feil rekkefølge med monteringen. Jeg tok på rattdekselet før eg tok på airbag. I følge YouTube skulle airbag i først. Så må evnt ta alt av igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 24, 2016 Share Skrevet April 24, 2016 Ingen problem å ta airbag til slutt. Gjort det mange ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robertbeamer Skrevet April 24, 2016 Forfatter Share Skrevet April 24, 2016 2 timer siden, awt skrev: Ingen problem å ta airbag til slutt. Gjort det mange ganger. Hmm.. Da får eg bare prøve å skubbe litt i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå