Margeir Skrevet April 29, 2016 Skrevet April 29, 2016 Som sagt i i overskrift, må man ha fullstendig hjulstillingskontroll før godkjenning av coilovers eller holder det med kontroll og justering av spissing? Noen som veit svaret?
TRF Skrevet April 29, 2016 Skrevet April 29, 2016 Finnes det i det hele tatt noen som bare justerer spissing? Men, du må naturligvis ha "fullstendig hjulstillingskontroll".
Margeir Skrevet April 29, 2016 Forfatter Skrevet April 29, 2016 sendte en mail til ett verksted som er i nærheten der jeg bor og fikk dette som svar. " Vi kan ta kontroll og justering av spissing, men om du ønsker en full 4-hjulkontroll anbefaler jeg deg å ta kontakt med Snap Drive. " Derfor spør jeg er det noen forskjell på dette?
hsd Skrevet April 29, 2016 Skrevet April 29, 2016 det betyr at de har utstyr som ikke er up to date. Eldre/biler med simpelt understell hadde somregel bare mulighet til å justere spissing forran. Nyere, og biler med mere komplekse understell har somregel også justering for camber og spissing bak. skikkelig hjulstillingskontroll så måler de alle 4 hjula med laser. ikke bare forhjula slik som det verkstedet du hørte med trolig gjør. Margeir reagerte på dette 1
Margeir Skrevet April 30, 2016 Forfatter Skrevet April 30, 2016 18 timer siden, hsd skrev: det betyr at de har utstyr som ikke er up to date. Eldre/biler med simpelt understell hadde somregel bare mulighet til å justere spissing forran. Nyere, og biler med mere komplekse understell har somregel også justering for camber og spissing bak. skikkelig hjulstillingskontroll så måler de alle 4 hjula med laser. ikke bare forhjula slik som det verkstedet du hørte med trolig gjør. Takker for informativt svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå