Quesin Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 (endret) I dag var jeg og kjørte litt med min e39 og jeg kjørte ganske "fort" på motorvegen #stopid -.- . Det gikk ikke lang tid før motorlampen begynte å lyse gult og motoren gikk dårlig. Den begynte å riste ved høy fart (80+) og ved motstand (bratte bakker) og vist jeg gir mye gass. Den rister eller kjennes ut som den er i utakt men er ikke sikker. Kan noen være så snill å kom med noen tips på ka som kunna gått galt? Endret Mai 1, 2016 av Quesin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Feiltenning eller sylinder kutt pga at motorstyring har registret noe feil. Og feilen er enten, dårlige plugger, olje/vann på pluggene, falskluft etter lmm, tett veivhusventilasjon eller noe annet lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quesin Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 5 timer siden, Otis skrev: Feiltenning eller sylinder kutt pga at motorstyring har registret noe feil. Og feilen er enten, dårlige plugger, olje/vann på pluggene, falskluft etter lmm, tett veivhusventilasjon eller noe annet lurt. Takk får svar, kan det være gåen toppagning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Javisst. Men det er vel ikke så sannsynlig håper /tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quesin Skrevet Mai 1, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2016 (endret) 2 timer siden, Otis skrev: Javisst. Men det er vel ikke så sannsynlig håper /tror jeg. For en uke sia åpnet jeg olje lokket og da var det ett grått/hvit belegg under det Endret Mai 1, 2016 av Quesin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mai 1, 2016 Share Skrevet Mai 1, 2016 Kan komme av småkjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå