gallay Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 2 timer siden, Nexsor skrev: r. Men hvis f-eks bensinpumpen har gitt seg, ville ikke dette gitt en feilmelding i dashbordet? Nei. Hadde lignende tilfellet, eneste løsningen var diagnosetest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fidelio Skrevet Mai 2, 2016 Share Skrevet Mai 2, 2016 Om du ikke ønsker å bruke 1500-2000 på ny pumpe, så kan du jo ta en tur på skroten. Nexsor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nexsor Skrevet Mai 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2016 Kjørte diagnose på bilen i går. Lå masse feil der. Men ingen som hadde med problemene mine. Usikker på hvor gamle de var også. Men tok en sjanse og byttet til ny brukt pumpe i dag. Foreløpig så går bilen som ei klokke Så det var nok det som var feil. Men har ikke tatt noen langtur enda... Hvorfor jeg fikk de rare verdiene på strømmen til pumpa, det er fortsatt et mysterie. Ellers, så til alle som sier at man skal høre pumpa...det kunne ikke jeg. Selv ikke med baksetet ute og lokket ned mot pumpa oppe kunne eg ikke høre at den gikk. Så for dere som følger med på denne tråden. Takk for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mai 4, 2016 Share Skrevet Mai 4, 2016 Bra at det funka, og at du kjørte diagnose! Nexsor reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå