sveigis Skrevet Mai 15, 2016 Share Skrevet Mai 15, 2016 Virkelig flott bil denne . Ser at utstyrlisten her ,var og kjekk. Stilig med de skjermene bak fremstolene. Motormessig er det jo en kjempebil og som går som ett skudd Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Mai 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2016 1 time siden, sveigis skrev: Virkelig flott bil denne . Ser at utstyrlisten her ,var og kjekk. Stilig med de skjermene bak fremstolene. Motormessig er det jo en kjempebil og som går som ett skudd Takk for det🙂 Ja har en på 5 å ei på tre så de syns de skjermene er konge, skal se film bare vi kjører fra barnehagen (5min kjøretur) 😛 sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 Har i dag fått ordnet en forferdelig knakelyd jeg hadde i bilen når jeg sto stille å svingte over, trodde det kom fra forstillinga, tre turer på verksted med diverse feilsøking og bytte av bærearmer til x antall tusen så var det så enkelt som en bolt i fronten som var løs, en metallplate å noen stag? som gikk fritt imot hverandre.. Kunne spart masse penger hadde jeg funnet den tidligere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juli 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2016 (endret) Mye jobb på hjemmebane så ikke fått tid til så mye på bilen, gjorde ett forsøk på å foliere vinduslister, men konkluderte med at jobben settes ut på anbud til profesjonelle😂 Lakkert bremse caliptere da de var grusomme.. Før: Etter: Har ikke lagt klarlakk på m merker, fjerner de når de rammer av, hadde bestilt men ville egentlig ikke ha de😁 Venter også på ny leppe fra RWCarbon da jeg ikke er fornøyd med eBay leppa😒 Påtide med vask å polering å ser jeg, hadde bare sommerværet kommet 😉 Endret Juli 13, 2016 av Svearamp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Flott F11! Liker hva du har gjort med den. Lakerte du kalipperne mens de var på skivene, eller tok du de av? Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Takk, maskerte å lakkerte de på bilen, små barn i huset så tok en hver kveld 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Juli 19, 2016 Share Skrevet Juli 19, 2016 Ble veldig bra. Tenker å friske opp kalipperne på min E91 også. Hvor fikk du tak i M merkene? Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juli 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2016 Ja det blei bra selv om jeg ikke demonterte. Kjøpte merkene på eBay http://www.ebay.com/itm/Set-of-6x-BMW-M-tech-Brake-Caliper-Decal-Sticker-fits-M-series-320-520-f10-f11-/201517076991?var=&hash=item0 Mariola reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 27, 2016 Share Skrevet Juli 27, 2016 god damn! virkelig nydelig vogn! Svearamp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svearamp Skrevet Juli 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2016 Takker 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå