Kjeid Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 NRK Dagsrevyen nå klokken 19:00 meldte at Top Gears nye programverter reiser til Norge lørdag for å filme til nye program. Etter det NRK har fått informasjon om, men som Chris Evans ikke ville opplyse, er det Atlanterhavsvegen som er målet med turen. Alle som bor i nærheten har plikt til å følge med på veiene, for å rapportere til oss andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Så artig Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om nye Top Gear, får gi de en sjanse. Den gamle trioen er fortsatt min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tollefsen Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 (endret) Dumt dem ikke skal filme neste lørdag... hadde vært omringet av 500+ bmw'er da Endret Mai 25, 2016 av Tollefsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 14 minutter siden, Tollefsen skrev: Dumt dem ikke skal filme neste lørdag... hadde vært omringet av 500+ bmw'er da Vist dei bruker ca en uke opp til Bud så klaffer det bra det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjeid Skrevet Mai 25, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2016 23 minutter siden, Fredrik 90 skrev: Så artig Men jeg vet ikke helt hva jeg synes om nye Top Gear, får gi de en sjanse. Den gamle trioen er fortsatt min favoritt Jeg er helt enig, og jeg tror den gamle trioen med sitt nye program fortsatt vil være best. Men jeg blir ikke lei meg om jeg får to bilprogrammer å følge med på. 18 minutter siden, Tollefsen skrev: Dumt dem ikke skal filme neste lørdag... hadde vært omringet av 500+ bmw'er da Når selve filmingen finner sted sa de ingenting om. Chris Evans bekreftet at de reiser til Norge på lørdag, men sa ikke noen ting om når de reiste tilbake. La oss bare håpe. Det hadde vært tøft! Tollefsen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 25, 2016 Share Skrevet Mai 25, 2016 Filmingen starter vel fredag og så skal de holde på utover natten http://www.rbnett.no/nyheter/2016/05/24/«Top-Gear»-til-Atlanterhavsveien-12783712.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå