Current Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Jeg har byttet dempere og fjærer på min E91 320i m-sport. Jeg koblet av styrestagene da jeg skulle svinge de på plass under hjulbuen. Bør jeg ta en firehjuls kontroll etter dette? Og hva er det som evt. kommer ut av stilling til tross for at alt blir montert slik det var? Fint om noen har en kommentar til dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Kjør en måneds tid til ting har satt seg, så tar du en kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Current Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 40 minutter siden, E.C. skrev: Kjør en måneds tid til ting har satt seg, så tar du en kontroll. Det virker logisk egentlig. Takk skal du ha. Jeg har 19" x 8 1/2" og 9 1/2" felger. Har det noe å si hvilken størrelse som står på når de utfører kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Nei, det går for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Current Skrevet Mai 27, 2016 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2016 1 minutt siden, E.C. skrev: Nei, det går for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Ble rattet feil etter at du byttet? Hvis rattet står helt rett når du kjører rett frem så er det vel ikke noe vits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Mai 27, 2016 Share Skrevet Mai 27, 2016 Det er nå flere faktorer enn spissingen som blir påvirket når man bytter såpass mye i understellet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet Mai 28, 2016 Share Skrevet Mai 28, 2016 Et annet spørsmål.. Har montert justerbar senk på min e91 og akkurat vært å tatt firehjulskontroll. Hvis jeg skal justere den et par cm ned eller opp etter vært, burde man da få den på en ny kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Når du endrer høyden på bilen endres også geometrien på hjulopphenget, så en ny firehjulskontroll vil ikke være feil. Når det er sagt, så er det ikke sikkert det er nødvendig hvis du bare gjør små justeringer. Hold et øye med dekkslitasjen i tiden etter at du har justert på senkesettet. Hvis du oppdager unormal slitasje, og planlegger å beholde den nye høyden på bilen, så tar du bare en ny firehjulskontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikaelk Skrevet Mai 29, 2016 Share Skrevet Mai 29, 2016 Høres ut som en god plan. Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå