Gabz Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Noen som har erfaring med disse? https://www.billige-senkesett.no/shop/ap-coilover-bmw-5-serie-78641p.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspJoh97 Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 On 1.6.2016 at 18.35, Gabz skrev: Noen som har erfaring med disse? https://www.billige-senkesett.no/shop/ap-coilover-bmw-5-serie-78641p.html Vurdere å kjøpe sånne selv. Gikk du for disse? Isåfall hvordan er kvaliteten, og er det veldig stivt å kjøre på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Nope, ble Supersport Black Evo på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik416 Skrevet Mars 16, 2017 Share Skrevet Mars 16, 2017 ville heller ha gjort som deg ja å kjøpe Supersport Black Evo, jeg er rimelig fornøyd med mine, eneste minuset med de er alt de er for myke bak om du vill kjøre veldig lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 16, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2017 Er det jeg også har merket, ja.. Subbet fææælt i fjor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspJoh97 Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 22 timer siden, Gabz skrev: Nope, ble Supersport Black Evo på meg Har hørt at mange er fornøyd med det settet der ja. Spørs nok om det ikke blir det på meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 God kvalitet og komfortabelt Synd det er så mykt bak, men ellers er jeg fornøyd! Er bare å bytte fjær eller montere bumpstops eventuelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 48 minutter siden, Gabz skrev: God kvalitet og komfortabelt Synd det er så mykt bak, men ellers er jeg fornøyd! Er bare å bytte fjær eller montere bumpstops eventuelt. Hockeypucker for the win! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 17, 2017 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2017 Eller det, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå