Varriiczz Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Hei, prøvde å kode US blinklys og parklys (angel eyes) men får bare us blink på kjørelysene, når jeg skrur over til park lys på bryteren så skrur blinklysene seg av også Bruker NCS Noen som har en guide for dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sAlnes Skrevet Juni 1, 2016 Share Skrevet Juni 1, 2016 Hvilke bil er dette? Om du har NCS dummy så kan du få oversatt modulen. "us blinkere" er på europeiske biler "side markers" Jeg kan finn hva du skal endre på i morgen om du ikke har NCS dummy selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varriiczz Skrevet Juni 2, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2016 BMW E46 320D Brukte NCS Dummy ja satte alle valgene til US men lyser ikke når jeg skrur på parklys har du evt bilde av det som må hukes av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 Ligger både bilder og guide på forumet. (Opptil flere, samt de E46 de ikke går an kode us light på) Bruk søkefeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå