Slavearbeider'n Skrevet Juni 2, 2016 Share Skrevet Juni 2, 2016 (endret) Hallo Fikk opp denne feilkoden da jeg tok en diagnose i stad. Er det abs sentralen som må byttes ut? Endret Juni 2, 2016 av Slavearbeider'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 3, 2016 Share Skrevet Juni 3, 2016 Har du noe varsellys? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 3, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2016 Ja, fikk opp feil på styrevinkelsensor også. Men den ble borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet Juni 4, 2016 Share Skrevet Juni 4, 2016 Okei så ingen lamper lyser lenger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juni 4, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2016 Jo, abs, brekk og dsc lyser fortsatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet Juli 10, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2016 Noen andre som har peiling? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2017 Forfatter Share Skrevet April 16, 2017 Fortsatt tilstede disse lampene..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 16, 2017 Share Skrevet April 16, 2017 kan dette være til nyte? http://www.bmwforums.info/3-series-guides/19021-e46-abs-dsc-pump-replacement-recode-to-cure-code-5df5-internal-fault.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet April 16, 2017 Forfatter Share Skrevet April 16, 2017 20 minutter siden, gallay skrev: kan dette være til nyte? http://www.bmwforums.info/3-series-guides/19021-e46-abs-dsc-pump-replacement-recode-to-cure-code-5df5-internal-fault.html Absolutt, takk! Det som er så frustrende er at problemet kommer og går. Av og til kan jeg kjøre 5-6 mil før feilen kommer opp, mens andre ganger kan jeg kjøre 100 m og feilen kommer opp. Får liksom ikke bestemt seg denna bilen. Har sjekket opp delnummeret, og det skal visstnok ikke være en av numrene som oftest er rammet av feil. Har forhørt meg litt rundt med firmaer som kan fikse sentralen, så blir å vente på svar fra dem og se hvordan det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå